• Hoi!
    Ik heb een vraagje aan iedereen die actief is in roleplaying.
    Zelf doe ik het ook, maar de laaste tijd komen er weinig leuke roleplays meer of ze lijken op elkaar. En bij een paar kan je er slecht tussen komen. Dus mijn vraag is:
    Heb je leuke iedeeën voor een roleplay?

    Mijn eigen ideeën:
    - De film '2012'.
    - Een fantasy roleplay die mens en elf combineerd.
    - Tijdreizen.
    - Victourius; Bijv. Hoeft niet precies de characters, maar alleen de school.
    - Het boek 'boy 7'.
    - Oorlogs roleplay.
    - Fanfic roleplay.

    Iets anders? Post het hier!

    Boy 7 ken ik ;D Ging toch over 7 experimentele jongens met apparaatjes die hun hersenspoelen ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tijdreizen lijkt me wel cool

    Tijdreizen lijkt me best vet. Bijv. dat een groep hoog begaafde jongeren perongeluk een tijdmachine uit vinden en dan allemaal nooit vertoonde dingen zien enzo.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    Tijdreizen lijkt me best vet. Bijv. dat een groep hoog begaafde jongeren perongeluk een tijdmachine uit vinden en dan allemaal nooit vertoonde dingen zien enzo.


    Stoer idee, ik ga kijken of ik er iets mee kan doen. Misschien kan ik het combineren met iets uit het verleden.

    Die Boy 7 is wel leuk.

    Maar die van 2012, Victourias en oorlogs RPG's zijn hier niet echt origineel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    Die Boy 7 is wel leuk.

    Maar die van 2012, Victourias en oorlogs RPG's zijn hier niet echt origineel.


    Klopt, Victourius is er volgens mij al en je hebt ook de Hongerspelen.
    Maar het boek Boy 7 is één persoon, dan moet ik daar meerdere personen van maken.

    Boy 7 ! Dat boek is echt geweldig ;o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waar gaat dat Boy 7 dan over? Nooit van gehoord. :$


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    De film '2012'.
    Heb je veel mensen voor nodig en is niet erg leuk volgens mij.

    - Een fantasy roleplay die mens en elf combineerd.
    Dit is wel vet.

    - Tijdreizen.
    Lastig, moet je wel goede verhaallijn verzinnen.

    - Victourius; Bijv. Hoeft niet precies de characters, maar alleen de school.
    Klinkt ook wel chill ^^

    - Het boek 'boy 7'.
    Hmm, lastig om hier goede rpg mee te maken.

    - Oorlogs roleplay.
    Doet 't altijd goed.

    - Fanfic roleplay.
    Denk dat dit weinig mensen trekt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Van internet geplukt:
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Agent Jones en het echtpaar Rogers en hun tienerdochter Lara werken voor hen. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein.
    Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven.
    De vijftienjarige Sam Waters wordt opgepakt, omdat hij ingebroken heeft in de schoolcomputer. De directeur heeft hem bij zich geroepen en de politie erbij gehaald. Agent Jones begeleidt Sam en dwingt zijn moeder akkoord te gaan met plaatsing in een kliniek waar ze aan zijn gedrag zullen gaan werken. In werkelijkheid belandt Sam in handen van het echtpaar Rogers in een grijs gebouw dat erg afgelegen ligt. Er zijn nog zes andere jongens. Iedereen krijgt een codenaam: Boy en een nummer. Sam is Boy Seven. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongens hun eigen naam.
    Sam en zijn kamergenoot, Boy Six oftewel Louis, vertrouwen het zaakje niet. Ze gaan op onderzoek uit, komen achter de waarheid en beramen een ontsnappingsplan. Na veel spannende momenten waarop alles dreigt te mislukken, komt Sam dan toch buiten de poorten van het grijze gebouw terecht. Hij weet echter niet, dat Coöperation X hem nog steeds kan volgen.
    Het boek begint als Sam bij zijn positieven komt op een kale vlakte. Hij weet niet meer wie hij is en waar hij vandaan komt. Hij heeft slechts een rugzak met schamele inhoud bij zich en verder niets. Als er een auto voorbij komt, krijgt hij een lift. Het meisje achter het stuur heet Lara. Ze brengt hem naar een bed and breakfast waar ze zelf ook verblijft. ’s Avonds is er een tafelgast, de heer Jones, agent van beroep. Sam doet zijn best zo normaal mogelijk te zijn, maar moet alles over zichzelf opnieuw uitvinden. Door de inhoud van zijn rugzak, krijgt hij stukje bij beetje zijn geheugen terug en het besef dat hij slachtoffer is geworden van illegale praktijken. Ondanks het feit dat Lara en Jones constant om hem heen zijn, weet hij op het nippertje aan de greep van Coöperation X te ontkomen en de andere boys te redden.
    Het boek bestaat uit vijf delen, die allemaal voorzien zijn van een motto. Elk deel bestaat uit een aantal genummerde hoofdstukken. De lezer krijgt, net als Sam, stukje bij beetje alle informatie die nodig is om achter de waarheid te komen.

    Endure schreef:
    De film '2012'.
    Heb je veel mensen voor nodig en is niet erg leuk volgens mij.

    - Een fantasy roleplay die mens en elf combineerd.
    Dit is wel vet.

    - Tijdreizen.
    Lastig, moet je wel goede verhaallijn verzinnen.

    - Victourius; Bijv. Hoeft niet precies de characters, maar alleen de school.
    Klinkt ook wel chill ^^

    - Het boek 'boy 7'.
    Hmm, lastig om hier goede rpg mee te maken.

    - Oorlogs roleplay.
    Doet 't altijd goed.

    - Fanfic roleplay.
    Denk dat dit weinig mensen trekt.


    Je hebt niet heel veel mensen nodig voor 2012, maar het kan snel doodlopen.
    De roleplay die mensen en elfen combineert heb ik uit het boek 'Wings'.
    Bij tijdreizen kan ik wel een goede verhaallijn verzinnen.
    Victourius lijkt al op veel roleplay's..
    Met Boy 7 kan ik wel een roleplay maken.
    Oorlogs roleplays zijn er al veel..
    Fanfic; klopt,

    Als 1 persoon steeds dezelfde stem voor tijdreizen uitbrengt, telt dat dan ook?:Y) Ik doe een gokje. TIJDREIZEN!


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    Als 1 persoon steeds dezelfde stem voor tijdreizen uitbrengt, telt dat dan ook?:Y) Ik doe een gokje. TIJDREIZEN!


    Boy 7 & Tijdreizen zijn beide stoer. Of ik maak ze beide of ik combineer ze.. (Maar ik denk dat dat niet lukt).