bijna een jaar nadat ik op een heel lullige manier mijn toenmalige bff verloor gebeurt het nu opnieuw.
Ik kreeg toen ruzie omdat ik niet eerlijk was en nu ben ik eerlijk en is het weer niet goed.
En ik kan er niet meer tegen.
Ik had mijn bff meegevraagd om maandag in Breda te gaan carnavallen, maar ze deed heel raar, van de andere gaan ook niet mee, en straks is het niet leuk.
Toen zei ik dat ik meestal de dingen moet organiseren en ik meestal hun meevraag, omdat ik het gewoon ff beu was.
En toen was ik opeens een bitch
Dat was gisteravond en ik heb toen in mijn bed liggen huilen
En toen had ik vanmorgen, op aanraden van mijn moeder, sorry gesmst.
Begon ze gelijk lullig te doen dat ik mezelf de hemel in prijsde enzoe en dat ik arrogant was.
Toen begon ze op msn te zeggen dat ik al langer een bitch was en dat de ruzie door mij kwam en dat ik mezelf neerzette als een heilig boontje en dat ik niet eerlijk deed maar arrogant en toen zei ze iets wat mij gewoon erg veel pijn doet
"Volgend jaar heb je toch geen vrienden, dus wen er maar vast aan"
En ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik snap gewoon niet waarom ze zo doet. Ze doet al de hele week raar, wel op een andere vriendin wachten, maar niet op mij. wel een andere vriendin overhoren, niet mij.
Ik zit helemaal te rillen en ik ben hem gewoon echt aan het flippen
ik moet dit gewoon even kwijt
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one