• hello.
    ik heb een paar rollen nodig voor een verhaal.
    http://www.quizlet.nl/stories/76916/im-over-the-moon-and-i-wont-come-down-one-direction/

    Rollen die nodig zijn:
    -vriendin van hoofdpersoon.
    -vriendin Zayn.
    -vriendin Louis.
    -Vriendin Niall.
    -geest vriendin hoofdpersoon.(die dood is, graag ook dood omschrijven.)
    -Best vriendin Liam.

    Hoofdpersoon:
    Naomi Mariëlle Walker.
    16 jaar.
    blauwe ogen.
    bruin haar.
    foto:



    Wat ik wil weten:
    Rol:
    naam(+achternaam):
    Leeftijd:
    haar kleur:
    oog kleur:
    Foto:
    karakter:
    extra:

    xx'

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 19:16 ]


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    curlybiatch schreef:
    (...)


    heb je nog een rolletje nodig hahah? xxx


    ah haha, ik snap m. nouja, zowiezo klasgenoten enzo, dus.. als je die in wilt vullen mag het van mij (=


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Rol: klasgenoot
    naam(+achternaam): Samuel 'Sam' Finch
    Leeftijd: 17
    haar kleur: Bruin
    oog kleur: groen
    Foto:

    Aaron Johnson
    karakter: Slim en lief. Hij wil je graag met alles helpen en zal er altijd voor je zijn. Het is dus eigenlijk het perfecte vriendje alleen hij valt niet zo erg op in de klas omdat alle aandacht eigenlijk gaat naar Zac.
    extra: Hij heeft een oogje op Naomi en is goed met haar bevriend.

    Rol: klasgenoot
    naam(+achternaam): Zachery 'Zac' Milson
    Leeftijd: 17
    haar kleur: Donkerblond
    oog kleur: Groen
    Foto:

    River Viiperi
    karakter: Player, maar stiekem diep van binnen is hij heel lief. Hij heeft een oogje op Naomi maar Naomi wil hem niet. Diep van binnen voelt hij zich dan beroerd maar laat dat niet merken. Hij wil graag veranderen maar dat lukt hem gewoon niet. Hij krijgt veel aandacht van meisjes maar ook jongens zouden hem willen zijn.
    extra: Populaire jongen van de school?

    hoop dat je er wat aan hebt? xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    curlybiatch schreef:
    Rol: klasgenoot
    naam(+achternaam): Samuel 'Sam' Finch
    Leeftijd: 17
    haar kleur: Bruin
    oog kleur: groen
    Foto:

    Aaron Johnson
    karakter: Slim en lief. Hij wil je graag met alles helpen en zal er altijd voor je zijn. Het is dus eigenlijk het perfecte vriendje alleen hij valt niet zo erg op in de klas omdat alle aandacht eigenlijk gaat naar Zac.
    extra: Hij heeft een oogje op Naomi en is goed met haar bevriend.

    Rol: klasgenoot
    naam(+achternaam): Zachery 'Zac' Milson
    Leeftijd: 17
    haar kleur: Donkerblond
    oog kleur: Groen
    Foto:

    River Viiperi
    karakter: Player, maar stiekem diep van binnen is hij heel lief. Hij heeft een oogje op Naomi maar Naomi wil hem niet. Diep van binnen voelt hij zich dan beroerd maar laat dat niet merken. Hij wil graag veranderen maar dat lukt hem gewoon niet. Hij krijgt veel aandacht van meisjes maar ook jongens zouden hem willen zijn.
    extra: Populaire jongen van de school?

    hoop dat je er wat aan hebt? xxx


    haha, perfect, thank youuu.


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Heey, is mijn geestenmeisje niet goed ofzo...? :X


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    you're welcome, sorry trouwens dat mijn persoontjes onduidelijk miss zijn? ik omschrijf nooit lang:$ xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rol: Geest
    naam(+achternaam): Eveline 'Evie' Lara Reston
    Leeftijd:17
    haar kleur: donker bruin
    oog kleur: heel erg donker blauw
    Foto:


    karakter: Ze is wat stilletjes en verlegen. Ze viel nooit op in de klas alleen voor Naomi, Sam en *vriendin Naomi die je ook al hebt gekozen*. Ze zat vaak wel een alleen in pauzes en las dan een boek. Boeken, ja dat zijn haar lievelingsdingen. Boeken zijn voor haar een uiting van fantasie. Haar droom is altijd geweest dat ze schrijfster werd. Een roman schrijfster dan wel. Het leek haar super om gewoon al je dromen en nachtmerries op papier te zetten en ze te delen met de rest van de wereld.
    extra: Ze heeft zelfmoord gepleegd. Ze werd gek van al haar dromen en fantasieën. Ze begon zelfs stemmetjes te horen en om ze te laten verdwijnen sprong ze voor een trein. Iedereen, inclusief haar ouders, denken dat ze is verongelukt in een auto-ongeluk maar Sam weet wel beter. Hij was er namelijk bij. Hij heeft het later aan Naomi en *vriendin* vertelt maar ze hebben gezworen het niet verder te vertellen over de gedachtes van Evie.

    Sorry ik moest dit gewoon even invullen ik vond het een interessante rol :$ xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.