• Ik heb een nieuwe serie en daar horen natuurlijk rollen bij.
    Sofie is een zangeres.Ze is vroeger tweedes geworden met de Duitse Eursong en heeft daardoor veel succes in Duitsland.Maar dat was vroeger.Nu is Sofie 18 en begint ze door te breken in andere landen zoals België,Nederland,Oostenrijk.Haar platenfirma is bezig met een grote tour voor haar te plannen.Namelijk : ze mag in het voorprogramma spelen van Tokio Hotel.Ze zal normaal de jongens van Tokio Hotel niet zo vaak zien.Maar blijkbaar toch voldoende want ze wordt smoor op Tom Kaulitz.
    -Hoofdrol-(CHOCOPOPSx3)
    -Bf Hoofdrol+ latere vriendin Bill-(Nickaaii)
    -Bf Hoofdrol+ latere vriendin Gustav-(YOUxFUCK)
    -Vriendin Georg-(LOLLIPOPx)
    -Dochter manager Th-(xLovesBill)

    Het zijn allemaal 'Goede' rollen.Dus geen Bitchez enz. (;

    plaatje:
    tekstje:
    <3


    The soul needs autumn.

    Niemand(huil)


    The soul needs autumn.

    Er komt niets als de rollen niet ingevuld raken ...


    The soul needs autumn.

    Dankje voor de rol laat je weten waneer deel 1 er is =D
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    vriendin georg

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    vriendin georg

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Is het erg dat jij op de universiteit zit ?


    The soul needs autumn.

    (...)
    Is het erg dat jij op de universiteit zit ?


    nee helemaal niet erg

    Ikke Georg!
    Info komt^^

    plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525

    tekstje:

    Haaii kiendjes^^

    Mijn naam is zoals je hierboven wel al gezien had Annelies en al 18 jaar lang leef ik op deze coole planeet. Shoppen, da's mijn ding en daardoor zie je me ook wel weekelijks in het shoppingcenter om Make-Up of kleren te kopen. Yah, ik ben een hopaholic maar ook een chocaholic, dat wil zeggen dat ik verslaaf ben aan chocolade. Ach, welk meisej niet? Nou, dit pretty meisje op de pica, dat ben ik! Ik doe vanalles met m'n haar als je het nog niet mocht doorhebben want dat haar heb ik he-le-maal zelf gemaakt. Mooi hea? Het is zwart met veel roze in and i like it! Maar, tjah die hond dat daarbij loopt is mijn liefe hondje Spike, cutie niet? Maar, ik moet gaan!

    Ciaoz

    Bedankt voor de rol <3 (K)


    You can't touch music but music touch you

    (...)

    nee helemaal niet erg

    Ik ben nog niet zeker dat jij het word,ik wacht eerst even op Annelies (:


    The soul needs autumn.

    Mijn info staat er^^
    Als ik die rol niet zou krijgen, mag ik dan die vriendin van de dochter van manager?

    Mijn info staat er^^
    Als ik die rol niet zou krijgen, mag ik dan die vriendin van de dochter van manager?

    Jij rol heb.
    Ik zocht al zo iemand (;


    The soul needs autumn.

    Dankje lief^^

    1 rol mensen!
    Pleas iemand.Je komt ook wel veel voor enz. in het begin minder omdat Th er zelf nog niet heel veel invoor komt (:


    The soul needs autumn.

    Omdat niemand de rol wil heb ik hem maar weggelaten (:


    The soul needs autumn.