• Dumbledore's got swag too.



    And Dan loves you!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:18 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het is hier veel te stil...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Het is hier veel te stil...


    I couldn't agree more.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik herinner mij de dagen dat het topic vol was in minder dan een dag nog alsof het gisteren was. (krul)


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik herinner mij nog de dagen dat ik met Elise (Peazer) in een half uur 1 topic had volgespamd :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Le sigh.
    Those were the good days.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik herinner me nog, dat het in de vakantie was en ik veel meer tijd had voor dit topic en ... pff.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik herinner me nog de meeting in Leuven die eigenlijk heel awkward maar toch tof was.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Ik herinner me nog de meeting in Leuven die eigenlijk heel awkward maar toch tof was.


    I knooooow.
    We moeten echt nog eens allemaal afspreken :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, en Elise MOET mee, en Lies ook!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    *ziet reclamemail*
    "Abortus na geboorte moet kunnen."
    Errh, what? :')

    Artikel:


    Abortus zou ook na de geboorte moeten kunnen. Die provocatieve uitspraak doen twee academici in het gerenommeerde Journal of Medical Ethics. Hun standpunt bezorgt hen wereldwijd afgrijzen, schrijft het Nieuwsblad.

    In hun artikel argumenteren Alberto Giubilini en Francesca Minerva dat ouders ook na de geboorte zouden moeten kunnen beslissen om hun baby te doden. Die post-natale abortus zou toegelaten moeten zijn in alle gevallen waarin abortus toegelaten is. Niet alleen om medische redenen dus, maar ook uit sociale of financiële overwegingen of omdat het kind ongewenst is.

    Een voorbeeld van de auteurs is een kind waarbij na de geboorte het Downsyndroom vastgesteld wordt. De ouders en de staat dragen daar de lasten van, maar "het algemeen belang heeft dan voorrang op dat van het kind", zeggen Giubilini en Minerva. Dat standpunt verdedigen ze door te stellen dat pasgeboren baby's net als foetussen geen eigen besef hebben.

    Alberto Giubilini is professor aan de Universiteit van Milaan, Francesca Minerva is ethisch medewerker aan de Universiteit van Melbourne. De verantwoordelijke van het tijdschrift waarin het artikel verscheen, verdedigt de auteurs: het gaat om een gedachtenexperiment.

    Absurd
    Weinig mensen kunnen echter begrip opbrengen voor het gedachtenexperiment. "Je moet niet noodzakelijk blijven proberen om een kind dat ontzettend afziet absoluut in leven te houden. Maar wat deze auteurs zeggen, is absurd", zegt gynaecologe Marleen Temmerman (sp.a).

    Filosoof Etienne Vermeersch gaat akkoord met Temmerman, "bovendien spelen de onderzoekers naast de bal. Ze leggen een leeftijdsgrens op de persoonlijke ontwikkeling, terwijl die voor iedereen op een ander moment begin
    t."

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 14:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Das gewoon gek. Hoe kan je nu zoiets willen? Een kind heeft al besef als nog maar in de buik zitten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I agree with Nicky.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.



    *proudness*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    :9~:9~:9~:9~Mhooooooo. EPICNESS


    Cool, neat, swell -Cry

    Heb ik gisteren getekend tijdens de studie, eerste pagina van mijn Latijnschrift :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.