• Ik heb een klein probleempje met mijn nagellak, helaas. Eerst dacht ik dat het aan de nagellak zelf lag, maar nu zie ik dat het bij mijn nieuwe nagellak ook terugkomt.

    Ik krijg namelijk kleine 'bubbeltjes' in mijn nagellak wanneer het gedroogd is. Geen luchtbelletjes of dergelijke, maar echt van die kleine harde puntjes nagellak. Net alsof die op sommige plaatsen wat naar boven is gekomen. Maar de puntjes zijn ook maar heel miniem. Bij deze nagellak is het maar op 2 à 3 nagels en zo'n 5 puntjes, ze blijven ook glad dus vallen ze niet echt op. Maar bij mijn andere nagellak zijn ze echt op iedere nagel en valt het keihard op..

    Iemand die weet hoe dat zou komen? Ik doe basecoat, twee lagen nagellak en dan nog een topcoat.

    En nu we het toch over nagellak hebben, jullie mogen gerust de merken en kleuren achterlaten die jullie gebruiken! Ik ben altijd in voor iets nieuws, want van die goedkope potjes nagellak zijn toch de moeite niet waard. Sorry voor het over één kam scheren van de goedkope merken.

    Edit: Wat ik ook altijd heb is dat mijn nagels dof zijn na het slapen. Voor dat ik ga slapen blinken ze echt supermooi na het lakken, maar wanneer ik opsta zijn ze gewoon mat en dan heb ik er ook lichte streepjes of puntjes in door mijn deken of dergelijke.. Iemand tips?
    (Ik lak ze zeker 3 à 4u voor het slapengaan)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 17:39 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Catrice is goedkoop én fijn. My favorites are purple and darkblue, maar nu is 'fruit' op je nagels helemaal in, duss. Hello aardbeien! Haha (:
    En over dat probleem, i really dunno!


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Ik heb dat met een bepaalde kleur ook. Ik heb een hele collectie en dat was enkel met de deze, dus ik dacht aan een mankement aan dat potje zelf. Want ik heb redelijk veel potjes van dat merk en heb er nog nooit last van gehad. Ik had ook niet met dat potje geschud ofzo, maar misschien kan het komen omdat het op een warme plaats stond. (onder een hete lamp)

    Mijn lievelingsmerken zijn Gosh, Essence en Catrice. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Traesh, bedoel je dan dat je ziet dat het fruit is of gewoon het kleurtje? Want in Nail Art ben ik echt verschrikkelijk :')

    @Scandal, dat dacht ik dus eerst ook, want bij mijn andere nagellak had ik dat dus niet, maar nu heb ik dat plots weer bij een ander potje nagellak. Het zou wel kunnen dat het komt doordat het te dicht bij mijn laptop stond (moeilijkheden met de ventilator) of onder mijn lamp, dat kan wel!

    En Catrice heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik durfde het niet kopen omdat het in dezelfde prijslijn ligt van Essence en dat me nu niet echt bevalt..

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:46 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik mag geen nagellak meer op van m'n werk. Maar ik gebruik vaak 'zoete' kleurtjes zoals licht roze en mintgroen. Of ik gebruik een beige tint. Soms maak ik nailart bij mezelf, maar nu niet echt meer. Wel jammer, want ik heb nog steeds van die stukjes fruit om op m'n nagels te plakken..


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn favorieten zijn Essence en catrice, maar ik weet niet hoe je het kan voorkomen want ik heb er zelf geen last van.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat had ik ook een tijdje, precies hetzelfde. Maar bij mij kwam het omdat ik niet lang genoeg wachtte tussen de eerste en de tweede laag nagellak. Want de eerste laag moet wel helemaal goed droog zijn, dat is het mooist.
    Maar ik weet niet of dat wat ik had ook geld voor jou...

    Ze verkopen bij de Douglas BeYu nagellak, die is echt heel fijn. Daar heb ik ook een hele mooie donkerblauw met glitters van. Maar mijn absolute favorieten zijn van Gosh. En dan het liefst de blauw tinten. Maar Catrice is ook prettig.


    The truth is out there.

    Ik neem meestal Gosh of Catrice en daarmee heb ik dat nog nooit gehad. Die kan je trouwens gewoon bij Kruidvat kopen.
    Misschien is het omdat de lagen niet droog genoeg zijn voor je aan de volgende begint?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Negligible schreef:
    @Traesh, bedoel je dan dat je ziet dat het fruit is of gewoon het kleurtje? Want in Nail Art ben ik echt verschrikkelijk :')

    @Scandal, dat dacht ik dus eerst ook, want bij mijn andere nagellak had ik dat dus niet, maar nu heb ik dat plots weer bij een ander potje nagellak. Het zou wel kunnen dat het komt doordat het te dicht bij mijn laptop stond (moeilijkheden met de ventilator) of onder mijn lamp, dat kan wel!

    En Catrice heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik durfde het niet kopen omdat het in dezelfde prijslijn ligt van Essence en dat me nu niet echt bevalt..

    Jah, ik heb een hele collectie van Essence en het is maar bij 1 potje.
    Ik weet dat nagellak een soort van 'schiftgedrag' kan hebben door het op een te warme plaats te bewaren. Nja, het is en blijft chemisch.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Jah, ik heb een hele collectie van Essence en het is maar bij 1 potje.
    Ik weet dat nagellak een soort van 'schiftgedrag' kan hebben door het op een te warme plaats te bewaren. Nja, het is en blijft chemisch.

    Nee, ik heb het nu ook niet over dat ene potje van Essence, het is niet eens bij Essence dat ik dat heb voorgehad. Ik vind die nagellak van Essence gewoon te dun, ze dekt niet goed bij mij..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik gebruik altijd miss Sporty. Echt super fijn.
    Maar die moet je inderdaad wel wat vaker opdoen dan een laag.
    En voor de rest kan ik je niet helpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vervelend!
    Ik gebruik meestal wat duurdere, Gosh en Rimmel.
    Ook wel eens Catrice, maar met andere ben ik heel slecht (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb dat ook wel eens, inderdaad als het wat warmer is geworden zoals hierboven al staat. Wat bij mij dan werkt is een druppetje nagellakremover in het potje, goed schudden en 's nachts in de vensterbank bij het raam (in de winter dan) als je de kachel niet aan hebt, kan het goed afkoelen.

    Als je je nagellak open draait, dan komen er vaak stukjes gedroogde nagellak in je potje. Dit is iets waar het door kan komen. Ook als je de nagellak schudt kan dit voorkomen. Dus ik denk dat het daar door komt. Of het komt door je borsteltje.

    Ik gebruik voornamelijk catrice en ik gebruik ook vaak wat duurdere van OPI. OPI is echt een heel fijn merk ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik gebruik MissSporty en heb nog geen problemen ermee gehad...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn favo is Fame Fatal van Essence Colour & Go. Heerlijk kleurtje vind ik :-) Heb ik ook nog geen problemen mee gehad.