• * Geeuw *
    Ik ben f*cking moe -_-"
    Ik heb vandaag van half 10 tot half 7 moeten werken, waardoor ik een hele dag recht moest staan. Mijn benen doen nu afschuwelijk veel pijn, doordat ik gisteren naar 't stad ben geweest, maar zo ijverig heb geshopt, dat ik geen geld meer over had voor de tram -_-". Dus Nele denkt : " Laten we een keertje zwartrijden." Maar dat ging dus niet, want ik zag van die controleventjes staan. Dus kon ik 8 km te voet ZONDER ( Ö ) Ipod 8 km wandelen.

    Wie wilt mee moe zijn?? xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik,ik heb gistere veel te veel gedronken waardoor ik lodder zat was en heel tijd heb zitte kotse.En ik mij nu verschrikkelijk slecht voel en dood moe ben.

    OMG 8KM? 0.o

    Nee, ik zit hardstikke vol energie

    ikke ga mee moe zijn!!


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik,ik heb gistere veel te veel gedronken waardoor ik lodder zat was en heel tijd heb zitte kotse.En ik mij nu verschrikkelijk slecht voel en dood moe ben.


    Oeii :S
    Als ik ga feesten, en ik drink heb ik de dag erop nooit last van een kater fzo.. Ik begin alleen maar scheef te lopen (A)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ikke ook moe

    ikke ga mee moe zijn!!


    Ooh o.O
    Lekker Sociaal :P


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)

    Oeii :S
    Als ik ga feesten, en ik drink heb ik de dag erop nooit last van een kater fzo.. Ik begin alleen maar scheef te lopen (A)

    ik ook nooit.Tot gisterre,ALLES zag ik echt 2 x -.- ik voelde mij kots misselijk,en ik kon nimeer recht staan,en da ga maar ni over -.-

    Ik ben ook moew. :o Ik slaap gwn te weinig >.<"


    Mew <3

    Ik ben ook moew. :o Ik slaap gwn te weinig >.<"

    Dat heb ik ook een tijd gehad
    Maar toen het school trg begonnen was, viel ik terug in mijn normaal ritme.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)
    Dat heb ik ook een tijd gehad
    Maar toen het school trg begonnen was, viel ik terug in mijn normaal ritme.

    O;
    Ik heb meer dat als ik dan een keer vroeg ga slapen ik ook weer vroeg wakker word :'( Echt heel vervelend.


    Mew <3

    (...)
    O;
    Ik heb meer dat als ik dan een keer vroeg ga slapen ik ook weer vroeg wakker word :'( Echt heel vervelend.


    jha, kan ik geloven. Maar ik ga sinds kort ook naar fuiven nzo... tot 3 uur 's nachts bv.
    Dan word k de dag erop om 9.00 trg wakker zodat ik die avond heel goed slaap.
    Dat helpt bij mij toch :)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    :)

    Ik ben ook moe.. wrm Als sla je me dood dan weet ik t nog niet!!

    Ik ben moe en ga zo slapen.

    Ik sliep bij mijn oma want daar had ik zin in. Waren er natuurlijk weer paar meter verderop van die fucking aso's die hun muziek fucking hard aanhadden tot 3 uur s'nachts. Opa, oma en ik natuurlijk extreem kwaad en ik zei een paar keer GVD nog ff en ik kinkel daar een tyfusruit in en steek ik die fucking partytent in de brand. maar helaas kan ik dat niet doen want dan had ik weer een politie op mijn dak :S.

    Noujah dan maar de politie bellen......... Ff laturrr..... Scheelt dat de moeder van mijn vriendin dat al had gedaan die er pal voor woont ( ongeveer 50 meter van mijn oma ) -__-'. Heb tot 11 uur ofzo geslapen. Van 4 tot 11. Reken maar eens uit. 6 uurtjes?

    Te weinig eigenlijk :S. Dan zit ik verdomme morgen weer met een slaapkop in de klas :@.

    Tegenwoordig is er helemaal geen respect meer. Waar is die respect gebleven?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik ben moe en ga zo slapen.

    Ik sliep bij mijn oma want daar had ik zin in. Waren er natuurlijk weer paar meter verderop van die fucking aso's die hun muziek fucking hard aanhadden tot 3 uur s'nachts. Opa, oma en ik natuurlijk extreem kwaad en ik zei een paar keer GVD nog ff en ik kinkel daar een tyfusruit in en steek ik die fucking partytent in de brand. maar helaas kan ik dat niet doen want dan had ik weer een politie op mijn dak :S.

    Noujah dan maar de politie bellen......... Ff laturrr..... Scheelt dat de moeder van mijn vriendin dat al had gedaan die er pal voor woont ( ongeveer 50 meter van mijn oma ) -__-'. Heb tot 11 uur ofzo geslapen. Van 4 tot 11. Reken maar eens uit. 6 uurtjes?

    Te weinig eigenlijk :S. Dan zit ik verdomme morgen weer met een slaapkop in de klas :@.

    Tegenwoordig is er helemaal geen respect meer. Waar is die respect gebleven?



    *heeft medelijden*
    en ik dacht dat ik een kutnacht had..
    ik was doodmoe.. ging om 12u slapen. werd k rond half2 wakkergebelt.. hb ik tot 5uur liggen bellen -oeps- en toen moest ik om half8 mn bed alweer uit. u___u'