Fireflocks is een Fantasy RPG over een groep vrienden die in een trein willen stappen naar Oostenrijk, maar perongeluk in een totaal in de verkeerde trein belanden. Wanneer ze aankomen, blijken ze in een land gekomen te zijn aan het einde van het treinspoor. Een land, totaal gemaakt van hun kinderdromen. En iedere dag leven ze een andere droom van een andere persoon uit de groep uit hun kindertijd. Een betekenisvolle droom, een fijne droom of soms een nachtmerrie. Maar in deze dromen kunnen ze niet wakker worden. Wanneer de droom afgelopen is, komen ze in een andere droom terecht. Er zijn 100 dromen precies voor hun kindertijd afgelopen is en ze wakker kunnen worden. Maar in de dromen komen ook geheimen aan het daglicht. Wat zal er gebeuren wanneer er ruzie ontstaat over dromen? Zal de vriendengroep uit elkaar gaan? Er is maar 1 ding dat ze moeten onthouden: Wanneer je in je eentje een droom verlaat, zul je sterven in een nachtmerrie. Kunnen ze dit onthouden?
Ik weet dat het nogal ingewikkeld is, maar ik hoop dat jullie het snappen! Zo niet is deze RPG gefaald, is ook niet erg. :p
Ik heb nodig:
-Beste vriendin van hoofdpersoon
-Geheime crush van hoofdpersoon
-Een stelletje
-3 meisjes
-3 jongens
Je mag maximaal twee personen.
Invullen:
Rol:
Naam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd: (Niet jonger dan 18, niet ouder dan 20)
Karakter:
Uiterlijk:
Extra:
Waarschuwen:
[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:03 ]
If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'