• Heb ik de hongerspelen uitgelezen en ik wil weer opnieuw beginnen. Het is gewoon te verslavend, elke keer als ik het lees, dringt het op een andere manier door, andere dingen vallen me op en alles valt gewoon beter samen.
    Het heeft soms ook een negatieve uitwerking. Vandaag zat ik in de trein en tegenover me ging een meisje zitten met veel te veel make-up waardoor ze op een soort rare vogel leek. Ik dacht meteen dat ze zo'n rare inwoner van het capitool was met die vreemde modegrillen of misschien erger, een mutilant. Haha, soms gaat het wel erg ver bij mezelf.

Your make-up is terrible

Ik snap die rage echt niet, ik heb met moeite het eerste boek gelezen en ben gestopt omdat ik hem verschrikkelijk saai vond.
    Anyway, ik durf ook wel eens mensen vergelijken met personages uit boeken/films.

Ex astris, sciencia

Hahah, faal. (: Ja, je kunt 't op verschillende manieren bekijken, dat vind ik altijd wel leuk aan boeken. Helaas zijn heel veel boeken erg oppervlakkig waardoor je gedwongen wordt op een bepaalde manier te denken, en daar kan ik echt slecht tegen. :3

Have you ever been alone in a crowded room?

Ik heb de hongerspelen nog nooit gelezen, maar dat komt omdat ik eigenlijk nooit boeken lees, misschien ga ik het toch overwegen. :Y)

Big girls cry when their hearts are breaking

ik vind de hongerspelen trilogy echt geweldig!
    Ik heb hongerspelen nog maar 1 gelezen. Ik kan een boek pas een tijd erna opnieuw lezen zodat ik eerst kan nadenken over wat ik gelezen heb.
    Maar de boeken zijn echt geweldig zo als ik al zei!

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Dat heb ik ook met de Hongerspelen, ik heb ze nu al drie of vier keer gelezen en ontdek elke keer weer iets anders. Geweldig.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

ik ben nu voor de derde keer bezig en dan merk je toch echt wel de details die leiden tot grote dingen. zo fascinerend!

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Haha, ik heb dat ook. Op de manier hoe jij het beschrijft, maar ook gewoon, omdat een goed boek was. Ik kan boeken die ik helemaal geweldig vind, tienduizend keer lezen (niet achter elkaar) en dat vind ik dat ene stukje wat zo grappig was, nog steeds grappig xD
    Maar ik vind het soms gewoon fijn om een boek opnieuw te lezen. Ik lees heel vaak de eerste keer over dingen heen (slecht, I know) en als dat boek dan nog een keer lees, zie ik opeens stukjes waarvan ik denk: O, dat was me helemaal niet opgevallen!

Maar de Hunger Games zijn inderdaad geweldige boeken. Ik ben nu bezig met Mockingjay en ik ben bijna bij deel 3...

Deep inside, I've never felt alive

Bronte schreef:
    Ik snap die rage echt niet, ik heb met moeite het eerste boek gelezen en ben gestopt omdat ik hem verschrikkelijk saai vond.
    Anyway, ik durf ook wel eens mensen vergelijken met personages uit boeken/films.

comfort in c h a o s

Hahahaha. Oh Nikki toch, volgens mij zijn die boeken helemaal niet goed voor je. Ze beïnvloeden de manier waarop je denkt. Maar ja, ik wil de boeken ook graag weer lezen. Misschien moet ik ze later eens een keertje kopen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Bronte schreef:

To infinity and beyond •

Haha, dat vind ik heel herkenbaar, ik word ook altijd beïnvloed door boeken. en niet alleen doordat ik vreemde dingen ga denken, maar ook dat ik dingen ga voelen die mijn hoofdpersonages voelen.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.