• Ik heb het idee dat mijn moeder eenzaam is. Ze heeft mijn vader wel, maar die gaat soms ook met zijn vrienden weg. Ook heeft ze niet zoveel vriendinnen en is ze best vaak thuis. Ik voel me hier rot over en voel me schuldig als ik dan iets ga doen buiten huis. Ook ben ik een beetje bang dat ik net als haar wordt, ik schaaam me echt erg voor deze gedachte..

Iemand misschien tips?

I won't let you come close enough to hurt me.

Ga wat leuke dingen doen met je moeder? Samen naar de stad gaan, thee drinken, bijvoorbeeld.(:

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Ik heb echt heel vaak ruzie met mijn moeder, naar de stad gaan draait soms ook op ruzie uit..

I won't let you come close enough to hurt me.

MisssReid schreef:
    Ik heb echt heel vaak ruzie met mijn moeder, naar de stad gaan draait soms ook op ruzie uit..

Praat er met haar over, misschien begrijpt ze je dan wel? (:

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Wat iLovato zegt, ga eens wat leuks doen samen met je moeder. Ga een keer samen lunchen of uiteten, naar de film of winkelen ofzo? Dat is ook gezellig en zo doe jij wat met je moeder, dat maakt laat haar zich misschien wat minder alleen voelen en jij kan zo ook dingen met je vriendinnen gaan doen zonder je schuldig te voelen, omdat je ook leuke dingen met je moeder doet en haar dus niet echt 'in de steek' laat.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Mweh, ik ken dat.. Maar ik merk dat een groot deel van mijn familie zo is o-O.
    Ik heb dus niet echt tips.. Maar mijn moeder is niet meer zo eenzaam, ze werkt op dinsdags en donderdags en gaat vrijdag altijd naar me oma.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Veel leuke dingen doen met je moeder :)

Thee drinken, shoppen, films kijken, moeder dochter avond, cake bakken, spelletjes doen. ;)

Of laat gewoon zien hoeveel je van haar houdt!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

MisssReid schreef:
    Probeer dat te voorkomen, als ze ergens boos om wordt ofzo moet je gewoon aardig blijven ofzo, iets in die richting in elk geval.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Een dagje samen naar het zwembad? (:

26 - 02 - '16