• Ik moet jullie gewoon kwijt hoe mijn zaterdag was :D Omdat het echt een van de geweldigste dagen is tot nu toe in 2012 :Y) Dus ik ga jullie er even over vertellen!

    Ik vind al een tijdje een gozer die elke zaterdag bij de groentekraam werkt op de markt, ontzettend leuk! Aangezien het bijna valentijnsdag is, had ik een kaart voor hem gekocht. Met de vraag of het hem leuk lijkt om een keertje wat met me te gaan drinken. En daarbij ook mijn telefoonnummer vermeld. :P
    Vandaag was dus de dag dat ik die zou geven. Naja, ik niet. Een vriendin van me. Dus wij gingen eerst lekker de stad in. Maar ik liep al met zenuwen. Ondertussen liepen we de markt over, om te kijken of hij er wel was. Ja hoor! Hij was er. Dat maakte me nog erger aan het stressen en in paniek liep ik een winkel in en botste ik tegen een pilaar :$ Nadat we aan het eind van de middag klaar waren met winkelen en een bakje kibbeling hadden gegeten. Ging die vriendin voor mij de kaart geven aan de groenteboy. Ik zelf ging niet mee, omdat ik zo in de stress was en ook verlegen. Na ongeveer vijf minuten kwam ze terug, met een lach op haar gezicht. Ze vertelde me dat hij heel geamuseerd keek. Ze had duidelijk gezegt dat het van het meisje kwam met de witte muts. (Als sinds ik hem leuk vind, ga ik elke zaterdag langs, met mijn witte muts op. Dat is dus mijn kenmerk) Daarna wat het afwachten. We probeerden nog wat winkels te gaan kijken, maar ik was er met mijn hoofd niet bij... xD


    In de avond zou ik naar Magic Ulimited gaan. Dat zijn die kinderen van Hans Kazan, dus ze deden een goochelshow. Voor de mensen die ze niet kennen:



    Dat was echt heel leuk om te zien, en om die mensen in het echt te zien. Want ik kende ze natuurlijk alleen van de tv :P Was echt heel leuk om te ervaren. En nu zie je het live en zit je er zo dichtbij, en nog steeds niet zie je wat en hoe ze hun trucs precies doen. Maar heb echt genoten. Was een super leuke show!

    Ongeveer 10 minuten na de show... smste groenteboy :O Hij vond mijn kaart leuk en wil graag een keer met me afspreken. Volgende week zaterdag gaan we samen wat drinken. Ik ben echt zo ontzettend blij! :D Ik heb gewoon een date! (H)

    Dit was echt een van de beste zaterdagen ever! Ik ben zo blij. Zeker na een hoop ellende dat ik achter de rug heb, ben ik blij dat ik weer eens gelukkig mag zijn en me gelukkig mag voelen! :)
    Echt, waar een top zaterdag!
    Maar vertel, (om dit topic nuttig te houden) hoe was jullie zaterdag? :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow, zalig. Proficiat! (:
    Mijn zaterdag was ook heel leuk. Antwerpen meeting enzo. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hihi wat leuk! Alvast veel plezier dan (cat)

    Mijn zaterdag was eerst wel leuk, maar zodra ik in de trein stapte naar huis vanaf mijn vriend verveelde ik me meteen :') En dat ben ik nog steeds aan het doen. Aan het vervelen dan, ik zit al 6 uur niet meer in de trein :'D

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 23:39 ]


    -

    Wooow stoer haha! Hoop dat het leuk is :D

    Mijn zaterdag was tof. Gewerkt, KFC, en nu helemaal niets <3


    Life is hard and then we die

    Wauw mazzelaar! I commend your guts, daar mag ik wel wat van hebben :'D. Veel plezier :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow leuk die goochelshow! :D Ze zijn goed.
    Echt leuk voor je met die jongen! Heel veel plezier volgende week.
    Mijn zaterdag was wel oke, ik heb gewerkt en daarna een filmpje gekeken op de bank met een chocoladebox. ;)


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    SaritaLover schreef:
    Wow, zalig. Proficiat! (:
    Mijn zaterdag was ook heel leuk. Antwerpen meeting enzo. (;

    _O_


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please