• Ik ben net begonnen met de pil slikken, ik slik hem nu een week.
    Maar ik voel me nu echt down, zwaar kut, emotioneel, verdrietig en eenzaam. En op andere momenten voel ik me zonder reden super vrolijk.
    Zal dit door de pil kunnen komen?

I won't let you come close enough to hurt me.

Dan zou je even in de bijsluiter moeten lezen of stemmingswisselingen bij de bijwerkingen staat.

Travel far enough, you'll meet yourself

Mirth schreef:
    Dan zou je even in de bijsluiter moeten lezen of stemmingswisselingen bij de bijwerkingen staat.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ja. Ik zou langs de dokter gaan en om een speciale pil vragen die bij jou past. Dit kan een tijdje duren tot je de goede hebt, maar dan heb je ook gewoon nergens last van. Succes!

Deep inside, I've never felt alive

Dat komt vanzelf wel goed je slikt natuurlijk hormonen. Voor mij werken ze nu voor een goed humeur en als ik in me stop week zit wil ik alles uit het raam gooien/naar de maan sturen. :3

Shoganai i ne~

Waarschijnlijk wel als je deze symptonen hebt gekregen wanneer je de pil begon te slikken. Ik zou het even aankijken en anders echt even om een andere pil vragen.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Ja. Al het bovenstaande dus. Even langs de dokter voor een andere pil.

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Had ik in het begin ook, maar ging langzaam weer weg.:3

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ja, want je slikt hormonen (: maar dat is meer omdat je lichaam even moet wennen. Komt wel goed!

To infinity and beyond •

Als je de pil slikt slik je hormonen, het kan dat het daardoor komt, dat trekt waarschijnlijk wel weer gewoon weg.

[ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:00 ]

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page