• © Copyright IHEARTZAYNx

Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

Omgeving.

Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

Verhaal:

Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

Vakken pakketten:

Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

Rollen:

Jongens:

~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : IHEARTZAYNx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : xDesire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

Meiden:

~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Gereserveerd :HurtedHeart
    ~ Gereserveerd : RainbowDay
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

Kamergenootjes:

~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

Topic's:

[RPG] University: 'Learn, Life and Love.' Topic 1.
    [RPG] university: 'learn, life and love.' topic 2.
    [RPG] university: 'learn, life and love.' topic 3.
    ...
    Invulijst:

Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

Regels:

~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

Ik heb alleen nog een vraagje voor jullie. Hoe vinden jullie het prettig om de lessen te doen?

© Copyright IHEARTZAYNx

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 6:43 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Wat in de invullijst?

Reserveer maar een meisje voor me, ik vul haar straks in. (:

[Ik reserveer een jongen, hij komt hier zometeen te staan.]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Ok ;d reserveer maar een meisje ;d

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Naam: Alive
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Alive is best wel ijdel en doet elke morgen zorgvuldig zijn haar. Hij bevind zich dan nooit in de buurt van meisjes zonder dat zijn haar gedaan is, dan schaamt hij zich.
    Bij vrienden is Alive gezellig, en hij stapt snel op mensen af voor een gesprek. Hij is niet verlegen. Als hij iets oneerlijk vind, kan hij soms een woede-uitbarsting krijgen. Misschien gaat hij dan zelfs schelden. Na die uitbarsting, als hij gekalmeerd is, heeft hij dan ook spijt. Tenzij het terecht is.
    Alive moet snel lachen en heeft vaak de slappe lach. Hij is zeker geen player of meidenjager.

Uiterlijk:

Extra: Hij heeft een kauwgom-verslaving en heeft bijna altijd een pakje kauwgom op zak.

[ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:08 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Reserveer een meisje voor me ;).

I'm finally back, Finally after a Year break

Naam:
    Devin Milan Wing.
    Leeftijd:
    18.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Innerlijk:
    Devin is een aardige en betrouwbare jongen. Met geheime of problemen kun je altijd bij hem terecht. De meeste mensen verwachten niet van hem dat hij zo is, maar verwachten meer een stoerdoener. Hij heeft een eigen mening, waar hij zich aan vasthoud en is ook erg koppig, maar dat is juist het leuke aan hem.
    Uiterlijk:

Devin heeft blond wild haar en bruine ogen. Hij draagt moderne kleren en heeft een tattoo op zijn linker pols.

Extra:
    Devin houd erg van schilderen. Hij kan zijn emoties goed kwijt op het witte doek.

Naam: Audrey Lauretta Coronado.
    Leeftijd: Zeventien.
    Geslacht:Vrouw.
    Innerlijk: Audrey is een apart geval, ze is mooi, maar beseft het zelf niet. Toch is ze een sociaal, humoristisch meisje. Ze maakt graag praatjes en kan lachen om goede grappen. Af en toe kan ze een beetje raar overkomen, maar als je haar goed kent merk je dat het bij haar past. Audrey zal echte vrienden nooit laten vallen. Ook is ze een dapper meisje met lef. Ze luistert naar anderen, maar heeft altijd haar eigen mening klaar liggen.
    Uiterlijk:

Haar prachtige oranje haar.

De mooie tatoo op haar rechterschouder.

Haar grijze ogen met groene en blauwe stipjes.
    Audrey heeft oranje haar. Die ze los of vast draagt. Daarbij heeft ze grijze ogen met groene en blauwe stipjes waar jongens gemakkelijk in verdwalen. Met haar lieve lach en witte tanden kan ze iedereen verleiden. Ze draagt kleding die in de mode is, maar het moet wel bij haar stijl passen.
    Extra: Audrey speelt gitaar, zingt erbij en ze kan ongelofelijk mooi tekenen.

[ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 19:46 ]

oke reseveer maar een jongen voor me als je wilt

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Naam: Tristan Wright
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Hij gedraagt zich altijd heel erg stoer maar hij heeft een hart van goud en gaat voor zijn vrienden door het vuur
    Uiterlijk:

Extra: Hij houdt heel erg van zingen maar hij houdt dat liever geheim

[ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:12 ]

Tristan is een hottie..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Midna schreef:
    Tristan is een hottie..

(A)

Devin is ook wel lekkur. ^^

xDD

Ik reserveer een meisje

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor