• Mijn pc heeft het begeven. Na ja de voeding dan. Hij bleef , maar uitvallen en vandaag bedacht ie het helemaal niet te doen. Hij blijft hooguit een kwartier aan en dan bye,bye en doet ie niks meer. T-T Nu moet ik een nieuwe pc, omdat de voeding oud is en niet vervangen kan worden D:
    Nu kan ik lang niet meer schrijven ;_; + andere dingen doen in mijn kamer T-T. ik heb nu ook een pc ingepikt.

    iemand ook problemen met pc of iets anders dat niet mee werkt?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gecondoleerd =/


    Signature:

    Rosberg schreef:
    Gecondoleerd =/


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn laptop had het ook zowat begeven.


    Your make-up is terrible

    Gecondoleerd(A)


    Where words fail, music speaks

    De accu van de mijne is kapot, maar hij werkt zolang hij non-stop in de stroom zit. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    vorig jaar was de mijne ook overleden
    en toen kreeg ik een nieuwe van papa :'D

    Gecondoleerd

    Das jammer, nope ik heb niet zulke pc's. En ik heb het geluk dat ik weet hoe ik dingen moet vervangen in een computer.

    Lawl. <- eigenlijk is het niet eens grappig (cat).

    Ja das zwaar kud, vorige pc had een hele erge virus dus die moest ook worden vervangen(no_chears)


    “All those fairytales are full of shit.”

    success

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:10 ]


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Failhare schreef:
    Gecondoleerd(A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Mijn laptop had het ook zowat begeven.


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    MiyaviFreak schreef:
    Das jammer, nope ik heb niet zulke pc's. En ik heb het geluk dat ik weet hoe ik dingen moet vervangen in een computer.

    Het enige dat niet meewerkt van mijn PC zijn mijn fans en de kast die net een te smalle ruimte achter het moederbord-tray heeft waardoor ik mijn kabels niet goed kan opbergen en die dus achter en in mijn lege hdd bays moet douwen. (non-modulaire voeding ftw...)

    Ghehe dat had ik ook eens XD ik had me kapot te lachen ;d
    Pc verhongerd XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yashin schreef:
    De accu van de mijne is kapot, maar hij werkt zolang hij non-stop in de stroom zit. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you