• Toen ik vanmiddag van school naar huis reed , had ik er in mijn straat, het laatste stukje dus, al last van, dat mijn scooter opeens heel langzaam ging, hij wou niet meer harder dan 20 km p/u.

    & toen wou ik weg naar zangles, deed alles het. Eerst naar het tankstation tanken , toen verder rijden. Blokkeerde mijn ene rem, en toen stond ik opeens helemaal stil, omdat mijn wielen niet meer wouden draaien :/
    En dan bedoel ik dus echt helemaal niet meer. Ik mama bellen, mama is op werk dus die heeft mijn vader gestuurd. Terwijl ik daar sta te wachten denk ik 'Oke ik probeer het nog een keer' Wou die een stukje rijden, en toen stopten de wielen weer met draaien. Kwam papa eraan, en opeens deed alles het weer :/

    & nu vind ik mijn scooter eng.

    Wedden, als ik vanavond naar de muziekschool ga, optreden kijken, krijg ik weer dat gezeik :/

    Maar om dit topic nuttig te houden,
    Wie heeft er nog meer van die leuke scooters :c


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik niet. Wel een hele toffe fiets, en die vind ik serieus tof.


    I am an idiot, I move.

    Ik fiets nog lekker.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow das balen :O

    Ik rij geen scooter xD Ik heb de keuze tussen autorijden of scooterrijden (mijn ouders betalen dan) en dan ga ik toch echt voor de auto :P En daarbij, als je rijbewijs voor je auto hebt, heb je die automatisch ook voor je scooter ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wow das balen :O

    Ik rij geen scooter xD Ik heb de keuze tussen autorijden of scooterrijden (mijn ouders betalen dan) en dan ga ik toch echt voor de auto :P En daarbij, als je rijbewijs voor je auto hebt, heb je die automatisch ook voor je scooter ;)


    haha, ja dan zou ik ook voor de auto gaan idd.
    Maar ik heb de scooter voor mijn 16de verjaardag gekregen , en mijn mama betaalde mijn rijbewijs, en mijn autorijbewijs word ook betaald door mijn mama. Dus ja, als ik niet hoef te kiezen dan ga ik niet zeggen 'nee laat maar ik ga wel fietsen' :c


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik ga lekker met de bus. Da's goed voor de lijn!

    Geef mij een fiets en ik ben blijer dan met zo'n evil ding. 0.0


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Lang leven de fiets :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fietssss.... Lekker door de sneeuw!(yeah)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Dumbledore schreef:
    Ik fiets nog lekker.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rothko schreef:
    Ik niet. Wel een hele toffe fiets, en die vind ik serieus tof.


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    RainbowDay schreef:
    Lang leven de fiets :Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Soave schreef:
    Ik ga lekker met de bus. Da's goed voor de lijn!

    awesome woordspeling!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RainbowDay schreef:
    Lang leven de fiets :Y)


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.