• Mijn idee:

    Als er nou eens een soort moderators komen, maar dan net iets andere. Ik zal het uitleggen:
    Ik hoor vaak dat veel mensjes van quizlet een serie willen beginnen, maar ze weten niet waar het over moet gaan. Ik ben er al een beetje mee begonnen door er een topic over te openen. Dat als ze niet weten waar het verhaal over moet gaan ik hun help. Dan kunnen ze me een pb sturen en vraag ik:
    Ik wil wel een stukje verhaal voor je verzinnen. Waar moet het over gaan?
    Cinema Bizare? Tokio Hotel? Jonas Brothers? Of juist niet?
    Moet het een spannend verhaal zijn? Of een zielig verhaal? Of een overdreven romantisch verhaal?
    En dan antwoorden hun bijv:
    TH en een spannend verhaal.
    Ik schrijf dan een stuk verhaal. Zodat hun er veder mee kunnen.
    Het is me al 5 keer gelukt en het enige wat je er voor nodig hebt is veel fantasie.
    CONCLUSIE:
    Ik wil dat er hulpschrijvers komen. Die dan de mensen zonder inspiratie kunnen helpen door verstellen te geven. Zodat hun ermee veder kunnen.

    Nou goed of slecht idee?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ja dat is wel een goed idee!
    Er zijn genoeg mensen die altijd inspiratie hebben ervoor!<3


    I do not hook up.

    *kijkt naar mezelf* (A) Hoezo zelf liefde xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    JapZ!
    Dat vindt ik nou ook (A)
    Helemaal met je eens.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zou ik naar Rutger stappuh? Met dit verhaal


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik ben er 100 % mee eens :O


    Ik heb zelf heel veel inspi en zou best wel mensen willen helpen


    echt een goed idee

    JA!
    Zeker weten <333
    Maar 1 ding. Niet zeggen dat je jezelf dan een geschikte kandidaat vindt want misschien vindt hy dat dan té veel ego.

    (H) NU NAAR RUTGER MET DAT VERHAAL JY!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga een lijst maken met mensen die mee willen helpen! :D Met hulpschrijver zijn dan (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    maar euh ik wil niet lullig doen maar het is geen verhalen site hier hoor.

    Nee, geen goed idee. Want die mensen hebben op het laatst ook geen inspiratie of hebben spijt dat ze hun ideeën hebben weggegeven, omdat ze toch dat idee willen gebruiken.
    Ik wilde ook mijn ideeën weggeven, maar ik ben bang dat die mensen het verkleuten of er middenin gaan stoppen

    IK xD
    Ik heb zelfs al een maand ofz Speciaal textje op myn pro staan:P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ooh jaa goed idee :D


    schrijf mij dan maar bij dat lijstje :P

    Nee. Quizlet is géén verhalen site. Het is een site voor Quizzen waar je kan testen wat voor persoon je bent. Zulk soort personen zullen er dus niet komen. Quizlet is hier simpelweg niet voor bedoeld.


    Bored.

    Sommige hier hebben téveel inspiratie en willen dat graag kwijt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    goed idee!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee. Quizlet is géén verhalen site. Het is een site voor Quizzen waar je kan testen wat voor persoon je bent. Zulk soort personen zullen er dus niet komen. Quizlet is hier simpelweg niet voor bedoeld.

    inderdaad!