• OMG omdat ik getrouwd ben met Goedele.
    OMG omdat dit topic naar Bo gaat.
    OMG Nele is lief.
    OMG ik ben Erica-fan.
    OMG Lisette is geweldig.
    OMG ik houd van Lisanne.
    OMG Charissa is gewoon awesome.
    OMG ik hou van mijn OMG-lieverdjes ook al staan ze hier niet allemaal bij omdat ik nu op mijn telefoon zit.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 8:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG lieve mensen,
    ik kom bij deze jullie waarschuwen. Ik zit de laatste tijd niet echt lekker in mijn vel door persoonlijke redenen en problemen. Daardoor kan ik soms nogal bot en kut reageren. Dat moeten jullie niet zo extreem aan trekken want ik meen het niet. Meestal probeer ik mijn uitspraken voor me te houden maar soms kan ik het gewoon niet tegen houden. Ik zeg bij deze alvast sorry als ik een van jullie de aankomende dagen/weken gekwetst of tegen jullie uit val. Ik bedoel het niet zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG ik moet nu echt beginnen leren voor frans


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ik sta er niet bij O_O
    OMG nou moet ik huilen (huil)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG eerste twee uur vrij _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG correctie de eerste drie uur.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG ik ben jaloers op sarita


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    phenomniall schreef:
    OMG ik ben jaloers op sarita


    En daarna heb ik PSO dus dan doe ik ook geen ene fuck. Dan heb ik tussen uur. En dan twee uur gym.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG dat is niet eerlijk,, ik heb alleen eerste vrij en dan heb ik nog 5 uur les


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG haha. Ik heb gisteren ook niks gedaan en Dinsdag had ik 40-minuten rooster.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG ik ben gister 8 uur naar school geweest en in de avond weer voor profielvoorlichting


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG haha. Arme jij, kom bij mij op school


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG mijn school suckt zoiezo aan alle kanten, maar toch blijf ik lekker zitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG welk niveau doe je?


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG vwo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG laat maar. Dan zou je in een ander gebouw als mij zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."