• Volgens mij is mijn moeder ziek of ze heeft iets van me nodig want ze voreg zonet, is je laptop wel groot genoeg of wil je een grotere? Ik dacht dus dat ze een grapje maakte dus ik zeg/vraag zo, je maakt een grapje, toch? Zegt ze, nee ik meen het je hebt deze laptop al een tijdje. En dat soort dingen vraagt ze nooit, ik heb na een jaar moeten zeuren om de laptop die ik nu heb (dat was ander half jaar geleden, dat ik hem kreeg) en nu vraagt ze zoiets dus ik had echt zoiets van:|

    Dus zijn er nog andere mensen met een moeder die opeens heel gul blijkt te zijn?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 16:35 ]


    Physics is awesome

    LOL. ehm mijn pa heeft de code -die we wisten- van de ipad gehaald en daar mogen we spellen op doen.
    Ik internet heel lang met een internet verbodxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou direct ja zeggen. Haha, (';

    Nee, ik heb altijd ruzie met mn ouders en ze zijn absoluut niet gul. Anyway I don't give a shit about them. Ik hoef ook niks meer van ze. Alsof spullen alles weer goed zou kunnen maken en dan krijg je ook nog eens dingen die je niet eens wil.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Jep, maar dan gaat het over kleine dingen , bij duren dingen moet ik zelf alles gaan betalen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik moet altijd aan hun knieën smeken.


    Firm believer of all that is magic

    Mijn moeder heeft geen geld om gul te zijn :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Soave schreef:
    Ik zou direct ja zeggen. Haha, (';


    Ja, maar ik dacht ze bedoelde van laten we dan van laptop ruilen want ze heeft zo'n hele grote laptop (tenminste, dat vind ik) en die hoef ik dus echt niet. En ik had echt zoiets van ja tuurlijk, morgen zegt ze weer wat anders


    Physics is awesome

    Zialled schreef:
    Ik moet altijd aan hun knieën smeken.


    Echt?! Jeetje, gelukkig zijn mijn ouders anders maar ik heb wel een deel van deze laptop zelf betaald. Misschien dat ze daarom nu ineens zo gul is of zou ze stiekem een hekel aan mijn laptop hebben en hem daarom willen vervangen?


    Physics is awesome

    RainbowDay schreef:
    Jep, maar dan gaat het over kleine dingen , bij duren dingen moet ik zelf alles gaan betalen


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, maar ik dacht ze bedoelde van laten we dan van laptop ruilen want ze heeft zo'n hele grote laptop (tenminste, dat vind ik) en die hoef ik dus echt niet. En ik had echt zoiets van ja tuurlijk, morgen zegt ze weer wat anders


    Misschien doet die van haar het niet fatsoenlijk meer?=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Vorige week mocht ik een dag thuis blijven nadat ik me had verslapen en toen we daarna het dorp ingingen kreeg ik opeens nieuwe kleren :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ibxe schreef:
    (...)

    Misschien doet die van haar het niet fatsoenlijk meer?=')


    *kijkt naar de laptop van haar moeder* Nee, die doet het nog prima


    Physics is awesome

    Ibxe schreef:
    (...)

    Misschien doet die van haar het niet fatsoenlijk meer?=')


    Haha, dikke achterdocht hier.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Haha, dikke achterdocht hier.


    Ja maar hallo, ze vraagt normaal nooit zoiets dus ik was ook zeer achterdochtig

    @Remembrall

    Zo da's nog eens mazzel hebben.


    Physics is awesome

    Shogun schreef:
    Mijn moeder heeft geen geld om gul te zijn :'D.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer