• Ik heb een soort van ruzie, conflict met een goede vriendin van me. We irriteren allebei aan het gedrag van elkaar, heb ik zo'n gevoel. Gisteren was ze boos op mij en doordat ik niet aan onze tafel zat lijkt het wel ofdat het groepje nu 'tegen me' gekeerd is. Waar ik eigenlijk geen goede reden voor zie, omdat ik hun niets misdaan heb. Mijn goede vriendin trouwens ook niet. Ik heb het gevoel ofdat dit door een jongen komt, waarmee ik vrienden ben en ook wel heel erg leuk ga vinden. Ze zeggen dat hij me gebruikt, maar ik vetrouw hem en weet wat mijn grenzen zijn. Dit heb ik ze al zovaak uitgelegd maar telkens willen ze niet naar me luisteren.

    Hoe kan ik dit het beste oplossen?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 8:33 ]


    <3

    Ga eens met haar praten over die jongen. Misschien kijkt zei er anders tegen, ze is wel een goede vriendin en die zeggen dat nooit zomaar :P


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Ga eens met haar praten over die jongen. Misschien kijkt zei er anders tegen, ze is wel een goede vriendin en die zeggen dat nooit zomaar :P


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ga eens met haar praten, en probeer het haar duidelijk te maken dat het echt niet zo is. Ze zegt het inderdaad niet zomaar, zoals Louisaaa al zegt. Als ze dan nog steeds bij haar besluit vast staat kun je vragen waarom ze dat nou denkt. Misschien heb juist dan een beter beeld, en snap je haar (misschien) beter. En zij jou.
    In de loop van de tijd gaan jullie toch meer zien wie er nou gelijk heeft. Jij of je vriendin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.