Er was toch zo'n filmpje dat Tom en Bill toen ze jong waren in een reclame hebben gespeeld? Kan iemand die toevallig op Youtube vinden, want ik dus niet x), maar ik heb het heel hard nodig!
-
4 feb 2012 - 17:244 feb 2012 - 17:29
Of ben ik nou gek? Want nou begin ik te twijfelen of ze wel in een reclame gespeeld hebben...
4 feb 2012 - 17:30Nog nooit van gehoord/ gezien
"Your life. Your choice. Think about what you want."
4 feb 2012 - 17:31Jawel toch! Toen ze klein waren met van die knuffelbeertjes? Of waren dat niet Tom en Bill? x')
4 feb 2012 - 17:34Confused schreef:
Jawel toch! Toen ze klein waren met van die knuffelbeertjes? Of waren dat niet Tom en Bill? x')
K ben nooit een over the top fan van hun geweest om dat soort dingen te weten^^ Ik luister gwn graag naar hun muziek. Iig heb k mijn vrienden er ook nooit over gehoord."Your life. Your choice. Think about what you want."
4 feb 2012 - 17:34Confused schreef:
Jawel toch! Toen ze klein waren met van die knuffelbeertjes? Of waren dat niet Tom en Bill? x')
Dat was een serie± Verrückt nach dir.We'll still love each other, forever and always. <3
4 feb 2012 - 17:35ohh waarom heb je het nodig?
verruckt nach dir?[ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:35 ]
I Love You
4 feb 2012 - 17:364 feb 2012 - 17:42Bronte schreef:
Verrückt nach dir, bedoel je en dat was geen reclamecomfort in c h a o s
5 feb 2012 - 13:28Oh haha, kan ook! Maar nu zoek ik nog een filmpje van die ene fan dat ze in de bosjes geduwd werd door zo'n beveiligingsman van TH?
Het is voor mijn engels presentatie (:5 feb 2012 - 13:28dance4ever schreef:
Nog nooit van gehoord/ gezien26 - 02 - '16
5 feb 2012 - 18:39Confused schreef:
Oh haha, kan ook! Maar nu zoek ik nog een filmpje van die ene fan dat ze in de bosjes geduwd werd door zo'n beveiligingsman van TH?
Het is voor mijn engels presentatie (:
was dat niet dat een bodyguard een meisje bij de bus op de grond duwde omdat ze wat aan Bill wilde geven?
die zoek ik ook al vet lang!I Love You
6 feb 2012 - 17:34Hah! Ik had dat filmpje van dat meisje dat in de bosjes geduwd werd, en ik had het opgeslagen in mijn favorieten en nu ik het wil openen blijkt dat die user haar account verwijderd heeft en dat dat filmpje ook niet meer beschikbaar is -_- Nu had ik gehoopt dat ik kon helpen xp
I changed.