• Hoera hoera. Dat kun je wij zien dat is Erica. (Scandal)
    Dat vinden we alle zo prettig jaja
    En daarom zingen we bij.
    Zij leve lang HOERA HOERA
    Zij leve lang HOERA HOERA
    Zij leve lang HOERA HOERA

    De lieve Erica is van al 19 jaar geworden.



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    door jou heb ik nu zin in zo'n cake

    gelukkige verjaardag Erica (hoera)(flower)(hoera)(flower)

    Dankje, ik vind die cakejes er heel schattig en lekker uitzien. Is een goed idee voor volgend jaar te bakken. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! :D


    26 - 02 - '16

    Hehehe, ik heb mijn verjaardagsspam al gedaan, maar dan toch nog een keer: Gelukkige verjaardag! :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Scandal schreef:
    Dankje, ik vind die cakejes er heel schattig en lekker uitzien. Is een goed idee voor volgend jaar te bakken. :Y)


    Ik bak ze wel. _O_ Als ik op je b-day mag komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gefeliciteerd Erica :Y)
    Heb je een beetje een chille verjaardag gehad? c:

    LordSarita schreef:
    (...)

    Ik bak ze wel. _O_ Als ik op je b-day mag komen.

    Dan moet ik volgend jaar misschien een extra dagje inlassen. Een voor familie en vrienden én dan ook nog een dag voor jullie x)

    Mag je helpen bakken, want ik kook graag. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dan moet ik volgend jaar misschien een extra dagje inlassen. Een voor familie en vrienden én dan ook nog een dag voor jullie x)

    Mag je helpen bakken, want ik kook graag. :')


    Haha. Dat wil ik eigenlijk ook doen. Kom je in oktober land?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vluuv schreef:
    Gefeliciteerd Erica :Y)
    Heb je een beetje een chille verjaardag gehad? c:

    Ja hoor. Vanmorgen enkele aflevering gekeken van Being Erica en heel de namiddag gebakken met mijn beste vriendin. 's Avonds familie op bezoek om dat gebak te eten.

    Maar nu is het een probleem met die sneeuw. De Nederlandse kant van de familie stond in NL nog in de file en durfden niet zo goed de weg meer op naar BE. Dus die komen morgen langs. En dat wil zeggen dat ik niet kan gaan trainen. Maar ik had extra veel gemaakt voor op de club te trakteren. Dus omdat ik niet kan gaan, heb ik nog veel gebak over morgen.

    Dus ik ga dit weekend veel gebak kunnen eten. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    LordSarita schreef:
    (...)

    Haha. Dat wil ik eigenlijk ook doen. Kom je in oktober land?

    Hangt er vanaf waar in oktober want mijn broertje is jarig op 14 oktober. En hij vond mijn appeltaart heel lekker, dus ik ga die nog eens moeten maken. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Hangt er vanaf waar in oktober want mijn broertje is jarig op 14 oktober. En hij vond mijn appeltaart heel lekker, dus ik ga die nog eens moeten maken. :Y)


    Serieus? Haha ik ook :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja hoor. Vanmorgen enkele aflevering gekeken van Being Erica en heel de namiddag gebakken met mijn beste vriendin. 's Avonds familie op bezoek om dat gebak te eten.

    Maar nu is het een probleem met die sneeuw. De Nederlandse kant van de familie stond in NL nog in de file en durfden niet zo goed de weg meer op naar BE. Dus die komen morgen langs. En dat wil zeggen dat ik niet kan gaan trainen. Maar ik had extra veel gemaakt voor op de club te trakteren. Dus omdat ik niet kan gaan, heb ik nog veel gebak over morgen.

    Dus ik ga dit weekend veel gebak kunnen eten. :')


    Je kan nooit teveel gebak hebben, lijkt me 8) Wel gaaf dat het net sneeuwt op je verjaardag! Ten minste, als je van sneeuw houdt :')
    Ik vind het altijd wel mooi maar ik hoor ook heel vaak mensen zeggen dat ze het irritant vinden, en als je het irritant vind is het natuurlijk niet fijn als het sneeuwt op je verjaardag :p
    In ieder geval gaaf dat je een chille verjaardag hebt gehad ^-^

    Gelukkige verjaardag :3
    Je weet wel wanneer je je knuffel krijgt :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gelukkig verjaardag! Nog vele jaren! Ik hoop dat je een fijne dag heb gehad, en nog zal hebben !!!!

    Vluuv schreef:
    (...)

    Je kan nooit teveel gebak hebben, lijkt me 8) Wel gaaf dat het net sneeuwt op je verjaardag! Ten minste, als je van sneeuw houdt :')
    Ik vind het altijd wel mooi maar ik hoor ook heel vaak mensen zeggen dat ze het irritant vinden, en als je het irritant vind is het natuurlijk niet fijn als het sneeuwt op je verjaardag :p
    In ieder geval gaaf dat je een chille verjaardag hebt gehad ^-^

    Ik ga morgen een sneeuwpop maken. Nee, ik ben daar niet te oud voor. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury