• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.



    Maandag!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 21:35 ]


    Take me to wonderland

    Alyson

    Ik lachte, en gaf hem nog een klein musje op zijn mond. Ik moest op mijn tenen staan, ik ben nou niet bepaald lang. Ik trok hem mee de tuin in, waar ik ongeveer 10 meter van Cruella zat.

    Olivia

    Ik zag dat iedereen er was, dus ik begon. "Iedereen krijgt nu een uniform, en denk er maar niet eens over om het te veranderen" zeg ik. En ik kijk expres naar Alyson. "De meisjes kunnen het nu komen ophalen" zeg ik terwijl ik een zak vol uniforms opendoe. Het uniform bestond uit een schots rokje, een witte blouse en een zwart jasje. Lange zwarten sokken, en platte witte schoenen. Ik wachtte ongeduldig tot iedereen zijn uniform had, en ging toen over op de jongens. "En de jongens krijgen dit" zeg ik, en open de andere tas. Die outfit bestond uit een wit shirt, een grijze broek, en witte schoenen. Iedereen gaat dit maar dragen hoor.


    El Diablo.

    Celeste
    Ik laat met mijn hand zijn boxer langzaam naar beneden gaan, waarna ik mijn been nog zacht tegen die van hem aan streel. Ik kreun zachtjes als hij zijn hand tot net boven mijn borsten laat glijden. Mijn lichaam wordt warmer en ik voel me zwaarder ademhalen, waardoor ik hem nog meer wil dan eerst.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ésme

    Met mijn uniform ondertussen al aan wacht ik op Zendé. De kracht van lucht. "Draag ik het goed mevrouw ?" vroeg ik voor de zekerheid. Geen zin in straf, totaal niet.

    Olivia

    "Draag ik het goed mevrouw ?" vroeg iemand naast me. "Ja, ja" mompelde ik. Waarom zou ik er wat om geven?


    El Diablo.

    Aimee
    Ik zend Ivar een nep boze blik en pak dan één van de uniformen. Dan loop ik snel naar binnen en trek het aan. De rok is veel te lang dus ik trek hem een stukje omhoog. Daarna loop ik weer terug naar de tuin.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ryan
    Ik gromde toen ik mijn outfit moest halen, terwijl ik hem van haar weggriste, keek ik haar dodelijk aan en gooide deze over mijn schouder alsof ik hem straks weer in de prullenbak zou dumpen. Daarna liep ik weer naar Alyson.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ésme

    Het boeit haar niet dus. Ik grijns en trek mijn rokje hoger dan normaal. De kousen doe ik tot net onder mijn knieën en ik doe een paar witte ballerina's aan die ik nog had meegenomen. Veel beter. "Zendé, ben je bijna klaar ?" vroeg ik mezelf af.

    Zendé ~ Lucht

    Ik loop alvast naar de oude vrouw toe. 'Waar zijn de jongensuniformen?' vraag ik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    Ik pak uiteindelijk een van de saaie uniformen en doe het snel aan in het huis, ik heb de neiging een stuk van de broek en het shirt af te scheuren door de hitte maar beheers me. Als ik weer terug loop stroop ik mijn mouwen omhoog en kijk weer naar de verzorgster.


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    Ik had het uniform al aan, het rokje kwam net 8 cm onder mijn kont. Ik keek Ryan grijnzend aan, die boos naar me toe kwam. 'Geen zorgen schatje, het staat je vast goed' zeg ik aanmoedigend, en zopen hem dan vol op zijn mond.


    El Diablo.

    Ésme

    "Zendé, lukt het wel ?" vroeg ik toen ik hem nog steeds zag staan. Nouja, de jongensuniformen lagen wel wat meters van hem verwijderd maar je zag ze toch liggen ? Ik stroopte mijn mouwen wat omhoog omdat ik veel te warm had.

    Olivia

    'Waar zijn de jongensuniformen?' vroeg een jongen. "Daar zoals ik zei" zeg ik gemeen, en wijs naar de tas.


    El Diablo.

    Aimee
    Het uniform is veel te warm dus ik doe het jasje uit en vouw de mouwen van het bloesje omhoog en knop het een beetje los.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Als ze mijn boxer langzaam naar beneden trekt, help ik haar met hem uit te doen. Ik ga weer tegen haar staan omringt door stoom. Ik neem haar hand beet die ik ook zachtjes tegen de muur leg. Ik kus haar weer hevig verder terwijl ik zacht kreun tussen het zoenen door. Ik druk mezelf tegen haar aan.


    Take me to wonderland

    Ivar

    Ik kijk even naar de weerspiegeling in een raam waar ik voorbij loop en moet bijna braken, ik loop weer terug naar de groep en ga naast Aimee staan. 'Dit is echt afschuwelijk.' mompel ik zacht tegen haar,


    I only miss you when I'm breathing