• Want mijn ouders zijn naar een tafeltjesavond geweest en een van de gesprekken was met mijn Engelse docente en eigenlijk was ik daar best bang om, omdat ik geen flikker doe bij Engels en totaal niks doe aan die opdrachten voor het dossier en ik een 5 heb gehaald voor mijn schrijfvaardigheid. Maar blijkbaar heeft die vrouw al het vertrouwen in me dat ik mijn examen ga halen, want ik heb mijn D-toets geloof ik heel goed gemaakt, want ze was heel tevreden over me en met leesvaardigheid ben ik een van de beteren van de klas. En nu ben ik best wel heel blij, want ik was altijd verdomd slecht in Engels, maar nu snap ik eindelijk waar die 8.5 vandaan komt op mijn rapport in de 4e klas. En ik raad iedereen aan die slecht in engels is om veel boeken te lezen in het Engels, leer je echt van!


    SLOAN.

    Of films/series in het Engels (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Inderdaad. Dat deed ik ook. Ik kon geen bal Engels in het tweede, en nu kan ik al een deftig gesprek voeren in het Engels. Ik heb films, series en boeken/verhalen gelezen in het Engels.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat van het lezen in inderdaad waar.
    Heb je maar weer mazzel gehad, het was je eigen schuld geweest als je wel op je kop had gekregen. Ik vind het ook niet zo slim om niks aan engels te doen, als je er echt zo slecht in bent.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Dat van het lezen in inderdaad waar.
    Heb je maar weer mazzel gehad, het was je eigen schuld geweest als je wel op je kop had gekregen. Ik vind het ook niet zo slim om niks aan engels te doen, als je er echt zo slecht in bent.


    Het is meer dat ik niks doe aan het werk dat ze me opgeeft, want ik schrijf thuis wel veel engels en praat en luister en kijk het wel veel, maar op school doe ik er meer niks aan. :)


    SLOAN.

    Hahahaa, jaa lezen en engelse/amerikaanse filmen kijken.