• Er zijn echt van die mensen waar ik me aan erger, bijvoorbeeld van die mensen die zich veel te stoer voelen of meeloper zijn. Sorry als je je nu aangesproken voelt $:. Maar ik bedoel: Van die mensen die met de mode meegaan omdat ze stoer willen zijn en daarom allemaal dingen gaan dragen die ze niet staan. Of van die mensen die heel populair gaan doen terwijl ze dat niet zijn. Als je gewoon zo bent, want je hebt nou eenmaal populaire mensen, oke, maar als je het alleen doet om erbij te horen.. Wij hebben ook zulke mensen op school, echt teveel ofzo. Erger jij je daar ook weleens aan, heb jij ook zulke mensen in je klas?


    The universal language of art.

    Zulke mensen zijn mijn aandacht niet waard


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    tja, dat soort mensen heb je altijd
    gewoon jezelf zijn, dat is het beste

    In mijn klas valt wel mee, omdat ze allemaal rond de 18 zijn, en vrij volwassen. De rest van de school is wel zo, helaas :/


    Destroy what destroys you.

    Vast wel, maar ik let daar niet echt op en ik erger me er ook niet aan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb zulke mensen in mijn klas.. Alleen ik bemoei me er niet mee..

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 14:29 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    ik heb best wel geluk, want wij hebben allemaal mensen die gewoon hunzelf zijn in de klas. nouja, misschien is er een uitzondering ;)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn klas is volwassen. Dat zit wel goed.


    -

    Fluorescent schreef:
    Vast wel, maar ik let daar niet echt op en ik erger me er ook niet aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik maak me er nooit zo druk om wat anderen doen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja hoor, zulke mensen heb ik GENOEG in mijn klas.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    DuskShine schreef:
    Zulke mensen zijn mijn aandacht niet waard


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DuskShine schreef:
    Zulke mensen zijn mijn aandacht niet waard


    26 - 02 - '16

    Zo'n persoon ken ik ook (no_chears)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn school stikt ervan. Ach, ik bemoei me toch amper met hen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik denk dat er in iedere klas wel zulke personen zitten, maar goed. Ik ben allang over het feit heen dat ze stoer doen. Het is hun leven, niet het mijne. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.