• Mijn oma is morgen jarig alleen ik ben het helemaal vergeten, en kan nu ook niet meer naar de winkel want ik ben ziek.. Dus ik wou zelf iets maken, maar ik heb geen idee wat, het moet niet te moeilijk zijn. Want ik moet de spullen wel in huis hebben. xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    bak een cake/koekjes/taart
    Ik neem aan dat je wel de ingredienten hebt voor zandkoekjes?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmmm.. als je foto's hebt kun je proberen daar een collage van te maken? De meeste oudere mensen hechten veel waarde aan foto's.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:12 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    hmm heb niet veel fotos.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wandering schreef:
    Hmmm.. als je foto's hebt kun je proberen daar een collage van te maken? De meeste oudere mensen hechten veel waarde aan foto's.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mijn oma neemt al genoegen met een mooie tekening. (baby) Ik weet niet hoe het met de mobiliteit van je oma gesteld is, maar anders kun je haar misschien een keer meenemen naar een leuke plek. (Aangezien oudere mensen toch minder behoefte hebben aan materiële dingen)

    Edit: Ik weet dat je niet meer naar de winkel kan, maar mijn oma houdt trouwens ook heel veel van sudoku's en andere breinbrekers. En van wroeten in de tuin. Misschien kun je een tekening maken van haar huis/flat? 8)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:22 ]


    Full of envy behind that anonymous mask