• Ik zoek stories, en dan écht goede.

    Wat lees ik wel:
    # The Hunger Games.
    # One Direction (maar het moet dan wel echt een goed verhaal zijn, ik knap op veel te veel van deze verhalen af door slechte schrijfstijl ookal ben ik fan van ze)
    # Onbekende personen.
    # Romantiek.
    # Thriller/Horror.
    # Toekomst.
    # Iets van waargebeurd of real life.


    Wat lees ik niet:

    # Justin Bieber, Cody Simpson, TH, voetballers etc.
    # Harry Potter.
    # Échte fantasy, zoals elfjes en andere vliegende wezens.
    # Historisch, behalve als één van de bovenste elementen erin zit.
    # Humor (wel deels, maar geen hoofdonderwerp)
    # Verhalen waar bij elk hoofdstukje iets nieuws en dramatisch gebeurd.

    Eventuele eisen:
    # Graag ABN.
    # Langere hoofdstukjes, dus niet van 400 woorden zoals de topstories.
    # Goed geschreven, raad ook stories van anderen aan!
    # Fijn leesbare stories.
    # Verhalen waarbij er niet al boven de 10 hoofdstukken zijn.

    Veel eisen, maar tja! Zie maar of je post, ik neem sowieso een kijkje.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 16:44 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    15e eeuw.
    Charlotte is negen jaar oud als ze wordt uitgehuwelijkt, aan een onbekende man, die haar erg op afstand houdt, en vooral niet wil dat zij enige politieke invloed krijgt.
    Het is erg moeilijk voor Charlotte om zich aan te passen aan haar man. Toch geeft ze niet op en probeert ze keer op keer, na elke teleurstelling, haar leven weer op te pakken.

    http://www.quizlet.nl/stories/78299/carpe-diem/

    Het is historisch, maar wel (deels) waargebeurd. Ik heb natuurlijk wel gebeurtenissen verzonnen & personen.. Maakt me niet uit wat je doet, eigen keuze! :D


    Als je tot de nek toe in de shit zit... laat je hoofd niet hangen!

    You broke that promise, I broke your heart. ~ Harry E. Styles.



    Al iets meer dan 10 hoofdstukjes, but maybe you'll like it.(:


    The universal language of art.



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    -

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 23:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb wel een verhaal van de Hungergames maar ik kan atm geen link plaatsen, sorry. Daarbij heeft het nog maar een hoofdstuk omdat ik nog maar net begonnen ben.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.


    Step by step
    Heart to heart
    Left, right, left
    We all fall down
    Like toy soldiers


    Ik heb dus een verhaal gemaakt over Nederland in de toekomst. De titel verraadt al een klein beetje waarover het verhaal straks zal gaan maar de rest is natuurlijk nog een verrassing (:
    Het eerste hoofdstuk legt voornamelijk uit wat er in 400 jaar gebeurd is.
    Ik hoop dat jullie de moeite nemen om ook een keer een onbekend personen verhaal te lezen en ik ben natuurlijk blij als je het leuk vindt (:

    NOTE: Als je de proloog niet wilt lezen, kun je me een berichtje sturen en zal ik je kort uitleggen wat er in 400 jaar is gebeurd.

    Genocide


    Not all those who wander are lost.

    Let me love you


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)

    Misschien deze:I can see your love in the moonlight

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...

    Mad World - Nathan J. Sykes



    This is not gonna last forever
    It's a time where you must hold on
    And I won't let you surrender
    And I'll heal you if your broken
    We can stand so tall together
    We can make it through the stormy weather
    We can go through it all together
    Do it all together

    Soundtrack


    Written by Liboiron


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    That's not me || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Tis historisch, maar een van de bovenstaande elementen zit er in. (:

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je een Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    And I know
    I've said it all before
    but opposites attract.
    We try to run away
    but end up running back.




    This isn't everything you are.


    all I want is the taste that your lips allow

    Just Thought You Were The One - Niall Horan
    Ik weet niet of je het verhaal goed vind?
    x


    Take a breath & let the rest come easy

    Vampire Direction


    Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction! Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan. Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit. Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
    Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'. Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe? Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten. Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog. vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis.


    One Direction veranderd in vampiers (: x


    nothing is true, everything is permitted.