• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd

Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..

Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand vermoorden, tenzij ze het zelf niet erg vinden dood te gaan.
    ~Probeer niet één keer in de week te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar bij alle uitgangen staat de landmacht, klaar om je te vangen.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut, zo wordt besloten.

Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door BeSlyhterinn
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door xDesire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat en beïnvloed de wind door thePineapple

Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen
    ~

Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Candyfornia

Hut 7
    ~ Louize Nuitpourtoujours - geesten zien en er een worden door annickemiek
    ~

Ik begin bij 6 mensen. Liever niet meteen 3 personen maken, dat kan altijd nog.

Suc7,
    Randomness

Hier is het schrijftopic.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:38 ]

Naam + achternaam: Chiya Amorina Hoshi
    Geboortedatum + leeftijd: 23-4-1995 = 16 jaar
    Gave: Chiya kan aura's zien en kan gedachten lezen.
    Man/vrouw
    Karakter: ze is behulpzaam en vriendelijk, maar kan soms wat bot uit de hoek komen. Ze is vaak wel in voor een spelletje en ze is creatief en goed met de natuur. Ze speelt gitaar en die heeft ze, net als haar koffer met benodigdheden, meegenomen. Ze tekent, schrijft, zingt en danst graag. Ze is sportief en sterk, fysiek als mentaal. Ze kan soms wat snel boos worden en is soms een beetje gewelddadig, maar alleen als mensen haar iets doen. Ze is gek op muziek en anime.
    Uiterlijk + foto:

Ze heeft een normaal figuur en bruin, krullend haar met een paar lichtblauwe lokken. Ze draagt af en toe jurken en rokken, maar ze houdt eigenlijk niet echt van meisjesachtige kleren.
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]: Ze is vroeger erg gepest door kinderen op school tot nu. Daarom wil ze ook weglopen. Ze is single. Ze is deels Japans, en kan daarom ook een beetje Japans en wil het helemaal leren.

Kan ik misschien iemand reseveren ik zit op mijn telefoon dus dat gaat niet echt makkelijk om het nu intevullen

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

BeSlytherinn schreef:
    Kan ik misschien iemand reseveren ik zit op mijn telefoon dus dat gaat niet echt makkelijk om het nu intevullen

Sure.

Randomness schreef:
    (...)
    Sure.

dankje wel (A)

Naam + achternaam: Brandon Ashton Lovegood
    Geboortedatum + leeftijd: 24-10-1995 = 16jaar
    Gave: kan mensen genezen en kan zijn uiterlijk veranderen
    Man/vrouw: Man
    Karakter: aardig en behulpzaam. Hij kan als hij iemand niet mag echt arrogant zijn, maar hij staat altijd klaar voor zijn vrienden
    Uiterlijk + foto:

hij heeft lichtblauwe ogen en lichtblond kort haar
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]: single
    Verleden: Hij woon samen met zij zusje omdat hun ouders zijn overleden door een ernstig auto-ongeluk

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 15:41 ]

Naam + achternaam: Fateh Orion
    Geboortedatum + leeftijd: 5-12-1994 17 jaar
    Gave: Spelen met temperatuur en een beetje vuur en ijs sturen. Hij kijk zijn lichaamstemperatuur veranderen en ook die van dingen om zich heen, zo kan hij iets heet genoeg maken dat het gaat branden of koud genoeg dat het gaat bevriezen. Verder kan hij het vuur of het ijs een een beetje sturen dat het meer of minder word, maar hij kan geen water in vloeibare of gas vorm sturen. Vaak sturen zijn emoties zijn gaven
    Man/vrouw: man
    Karakter: Fateh is erg wispelturig. Je kunt hem erg boos maken, maar hij kan ook erg rustig zijn. Verder is hij wel aardig, maar meestal stil. Hij filosofeert en denkt voor zichzelf veel en kan goed tegen stiltes die andere soms ongemakkelijk vinden. Hij kan zo een beetje verlegen overkomen. Maar weinig mensen durven door zijn 'barrière' te breken. Maar meestal is hij wel relaxed en reageert koeltjes en simpel.
    Uiterlijk + foto:

Hij heeft lang krullend bruin haar en groene ogen. Meestal staat zijn gezicht neutraal, maar zijn lach is erg vriendelijk. Hij heeft een gemiddelde lengte en draagt vaak donkere kleren, als het kan met een muts die hij dan op zet.
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]: Hij kan goed alleen zijn en zit ook graag op zijn kamer of in de schaduw na te denken. Zijn verleden was niet echt speciaal al heeft hij wel wat problemen gehad met zijn gaven doordat zijn emoties het meestal besturen, maar hier praat hij liever niet over. En singel.

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:05 ]

Do it scared, but do it anyway.

Sound interesting [<< engels woord faalt]
    Ik zal zo het dingetje ff invullen

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik reserveer een plaatsje ik maak hem zo :)

I'm finally back, Finally after a Year break

Zit vast.. ik weet geen gave D: XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Midna schreef:
    Zit vast.. ik weet geen gave D: XD

wat is het karakter?? soms kun je daar een gaven uithalen

Sioux schreef:
    (...)
    wat is het karakter?? soms kun je daar een gaven uithalen

Nadia's karakter is wat mixerig. Ze durft veel en durft gerust iemand er van langs te geven. Als je bevriend bent met Nadia heb je een geweldige vriendin. Ze luisterd altijd en probeert altijd te helpen. Kom je aan haar vrienden? Dan kom je aan haar. Ze is allen slecht in grote groepen, ze word daar nerveus van en zit daarom liever alleen. Maar niet helemaal alleen. Ze heeft het liefst minstens één iemand die bij haar is.

Toekomst kijken
    Tijd laten stoppen of een stukje terugspoelen.
    Manifestatie
    Telekinese

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 16:37 ]

I'm finally back, Finally after a Year break

HurtedHeart schreef:
    Toekomst kijken
    Tijd laten stoppen of een stukje terugspoelen.
    Manifestatie
    Telekinese

Behalve de onderste mag je gebruiken.

Anders moet je het onderste ff weghalen.. je weet maar nooit met mensen ;D

Naam + achternaam: Miya Blake
    Geboortedatum + leeftijd: 29 Nov - 16
    Gave: Kan iemand bevriezen (tijdstop). Omgeving bevriezen is ze nog aan het leren.
    Man/vrouw: Vrouw
    Karakter: Miya is een rustiek meisje dat niet zo snel gelijk overal bij wil zijn. Ze houdt er ook niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Overigens is Miya wel een makkelijk type om mee aan de praat te raken en om mee bevriend te raken. Ze houdt er van om nieuwe mensen te ontmoeten, maar als ze zich onwijs erg aan iemand irriteert bevriest ze hem zonder pardon een paar minuten.
    Uiterlijk + foto:

Olijfbleke huid, donker/zwarte ogen, krullend bruin haar en volle lippen.
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]: Miya durfde nooit uit te komen over haar gave aangezien iedereen op haar school haar sowieso al een freak vondt. Miya probeerde hulp te zoeken, wat niet echt lukte. Daarbij worden haar broertje en zusje ook nog voorgetrokken thuis.

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 16:41 ]

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Midna schreef:
    (...)

Nadia's karakter is wat mixerig. Ze durft veel en durft gerust iemand er van langs te geven. Als je bevriend bent met Nadia heb je een geweldige vriendin. Ze luisterd altijd en probeert altijd te helpen. Kom je aan haar vrienden? Dan kom je aan haar. Ze is allen slecht in grote groepen, ze word daar nerveus van en zit daarom liever alleen. Maar niet helemaal alleen. Ze heeft het liefst minstens één iemand die bij haar is.

anders iets met pijn of enorm sterk of meer ontwikkelde zintuigen