• Misschien zeik ik nou maar toch vind ik het raar.

    Een andere ster hoeft maar iets over Tokio hotel te zeggen en bijna iedere fan flipt al helemaal, iedereen een eigen mening, hun zijn nou ook eenmaal snel aan iets vast te koppelen,. Dan zijn het nog niet meteen haters ofzo, we moeten het juist leuk vinden dat anderen sterren Tokio hotel noemen, worden ze alleen maar populairder van.

    Btw. Kayte perry was in berlijn miss zei ze het daarom.. Weet ik veel.

    x3

    Voel je niet meteen aangesproken wil je>?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hha poep. Iedereen stelt zich idd aan zonder nut.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Als jij vind dat ze hun mening voor zich moeten houden, kan jij dat toch ook doen door niet zo'n topic te maken?^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mieku klopt amen enzo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Amen xD


    das waar je hoeft maar 1 keer iets over ToHo te vertellen ofzeu en ze haten die persoon al :S


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Als jij vind dat ze hun mening voor zich moeten houden, kan jij dat toch ook doen door niet zo'n topic te maken?^^

    Nou dat zeg ik niet maar waarom moeten ze zo flippen als ze eens worden uitgescholden of als een th hater weer op Q is gekomen ik snap het nut daar niet van..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vind ik ook hoor.
    Als ik zoiets zou zeggen zou niemand er aandacht aan besteden maar als een 'ster' zoiets zegt is het meteen een ramp en ga je mensen haten.
    Laat iedereen toch gewoon.
    (:


    The soul needs autumn.

    I Agree.
    Ik heb daar geen last van, meestal ben ik het eens met die sterren ofzo x]


    Mew <3

    Als jij vind dat ze hun mening voor zich moeten houden, kan jij dat toch ook doen door niet zo'n topic te maken?^^


    Ik denk dat niemand vind dat iemand zijn mening moet achterhouden. Die ene topic heb ik zelf geopend om juist de meningen van anderen aan te horen. Sommige overdrijven, anderen vinden het grappig. Meningen zijn altijd welkom, alleen moet je niet hysterisch worden ofzo, heeft geen nut.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Mieku klopt amen enzo.


    Danke poep. <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Het zou op een gegeven moment toch gaan vervelen als iedereen maar dan ook echt IEDEREEN fan is van Tokio Hotel?

    Het zou op een gegeven moment toch gaan vervelen als iedereen maar dan ook echt IEDEREEN fan is van Tokio Hotel?


    Mmh dat weet ik zo nog niet.
    Waarschijnlijk wel. Maar het is gewoon niet mogelijk dat iedereen fan is van TH ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    precies, t is niet ons probleem,

    asl tokio hotel voor zulke stijlen kiest moeten ze ook aan de gevolgen denken, zoals vooroordelen..

    en volgens mij heeft bijv TH nog minder problemen dan jullie..

    hun denken waarschijnlijk:'zouwel'
    en jullie krijgen haat gevoelens..

    erg kinderachtig en...





    niet mijn probleem..


    My fairytail stinks, does yours?

    IS ook wel zo.. Maar het liedje van Katy Perry is eigenlijk gericht aan Pete Wentz zijn metro-seksualiteit

    Ur So Gay.. And you don't even like boys Het liedje gaat gewoon over metro-seksuele mannen die iets te ver gaan in hun metro-seksueelheid ;) dus bijvoorbeeld Bill Kaulitz omdat de halve wereld hem een homo vind. De meeste mensen snappen nog niet eens dat het geen belediging was.. Maar zodra ze bill en homo horen dan is het oorlog. Ik durf te wedden dat niemand het liedje uberhaupt wel eens gehoord heeft..

    Maarja zo gaat dat altijd xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Nou dat zeg ik niet maar waarom moeten ze zo flippen als ze eens worden uitgescholden of als een th hater weer op Q is gekomen ik snap het nut daar niet van..
    Ja, oké, dat is wel weer zo ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.