• Oftewel, ik moet voor een PTA een britisch accent moeten kunnen tijden spreekvaardigheid. Damn hoe leer ik dat want ik ben echt iemand die als die engels praat een nederlands accent heeft XD


    Where words fail, music speaks

    Square schreef:
    Britse films en series kijken? Harry Potter, Sherlock, Fortysomething. Probeer dingen na te zeggen precies zoals de acteurs dat doen. Mr Bean is ook Brits. :'D


    Daar wordt niet in gepraat :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een Engels vriendje nemen.

    Ehm, zo'n Youtube-tutorial dinges kijken? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je moet doen alsof je bekakt bent, dat werkte voor mij iig ;d. Nu kom ik er niet meer van af :Y)

    Oh oh oh & spreek de 't' goed uit. Want in sommige worden neigt Amerikaans engels bij better al snel daar 'bedder of zelfs bedda' te gaan. Engelsen leggen die klemtoon sneller op de t en dan klinkt het meer zoals 'be-Thur' ghehe, moeilijk uit te leggen maar je snapt ht wss wel.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 19:49 ]

    Ik kijk altijd Harry Potter en One Direction filmpjes, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kom gewoon lekker met mij praten :Y)
    Of met mijn oma, bij haar is het nog het ergste van de hele Britse kant van de familie :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik doe het vaak automatisch al, maar dat komt denk ik gewoon omdat ik redelijk veel britse films kijk :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb écht een heel erg Brits accent... Zelfs Britten spreken mij aan met de vraag waar uit Engeland ik vandaan kom...


    Bad decisions make good stories.

    Doe TTO (:
    Dan leer je het vanzelf!
    Nee, grapje. Ik denk gewoon heel goed luisteren naar Britse mensen, ik weet niet echt hoe ik het deed want mij is het gewoon aangeleerd op school.
    Als je hulp nodig hebt, je zegt het maar!


    Not all those who wander are lost.

    Veel video diaries van 1D bekijken. ^^

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 20:02 ]

    Oh my god.. Toen ik op vakantie was in Amerika, sprak mijn moeder WATER uit als WOHTER, diep plat Brits whatever dus, en daar naaide mn zus en ik haar heel de vakantie mee. En uiteindelijk begon ik zelfs verpakkingen etc daar uit te spreken met dat accent, en nu als ik engels praat is dat het enige dat ik nog kan, lol.
    Het enige dat ik kan zeggen is veel Britse films kijken en zelf oefenen (krul)

    PR0MISE schreef:
    Ik doe het vaak automatisch al, maar dat komt denk ik gewoon omdat ik redelijk veel britse films kijk :')


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik mocht mijn mondeling in mijn Amerikaanse accent doen, want mijn leraren wisten dat ik het toch niet zou kunnen afleren. Had een 9.
    Geen idee hoe je in een korte tijd een Brits accent moet aanmeten lijkt me heel onnatuurlijk.


    Here & Now

    een vriend met een brits accent hebben :p

    en vrienden hebben uit Groot Brittannië.

    dat heeft het met mij gedaan :')

    laatst vroegen een stel canadezen mij of ik brits was... rofl


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Veel Britse dingen luisteren, zoals BBC/films/muziek. En dan op den duur dingen gaan voorlezen, net zolang tot je 't onder de knie hebt (: Ik weet eigenlijk niet, heb het automatisch :'D

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 20:06 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Burlington schreef:
    (...)

    Daar wordt niet in gepraat :W


    Brits leren murmelen _O_


    Happy Birthday my Potter!