• Raven is een volbloed heks en woont samen met haar ouders in Italië Op haar elfde wordt ze ontvoerd door de geheime mafia die alleen maar met volbloed heksen werkt (geen tovenaars). Ze word daar getraind om te martelen en te doden. Na 7 jaar krijgt ze een missie die ervoor zorgt dat ze wegloopt van de mafia. Niet veel later krijgt ze een brief van Hogwarts om daar een leerling te worden. Ze wil wel, maar het ministerie is er in het begin niet mee eens en willen haar naar Azkaban sturen. Na een lange ruzie met Dumbledore mag ze toch naar Hogwarts. Maar of het daar allemaal zo veel beter gaat...



    De titel is nu The bird and the worm... Maar ik ben er niet echt tevreden mee. Ik heb er zelf al een hele tijd over nagedacht, maar ik kan gewoon niet op iets nuttigs komen..
    Help?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:49 ]


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    Ik dacht altijd dat het maffia was en niet mafia? Maar dat zal wel aan mij liggen, ik dacht dus dat maffia het Nederlandse woord was en mafia de Engelse versie. Maar ik heb er geen verstand van, het viel me gewoon op. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    Ik dacht altijd dat het maffia was en niet mafia? Maar dat zal wel aan mij liggen, ik dacht dus dat maffia het Nederlandse woord was en mafia de Engelse versie. Maar ik heb er geen verstand van, het viel me gewoon op. :'D


    Het is de Italiaanse spelling. Don't worry, ik weet er ook niet veel van :P Ik moest het ook eerst opzoeken xd.


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    AmiZero schreef:
    (...)

    Het is de Italiaanse spelling. Don't worry, ik weet er ook niet veel van :P Ik moest het ook eerst opzoeken xd.

    Hahaha oké ik dacht al. Maar even on-topic ik weet geen titel verder.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.