• Aangezien ik eigenlijk al 1 jaar geen sport meer doe, en ik gek word van de routine fietsen > school > fietsen > huiswerk > slapen. Wil ik weer een keer wat gaan doen. :'D
    Het liefst wil ik iets gaan doen met dansen, wat ik voorheen ook deed. Ik zat toen onder Jazzballet, wat erg leuk was. Maar ik zoek zegmaar gewoon mensen die over hun sport vertellen weetjewel, zo kan ik zegmaar een beetje kijken of het me leuk lijkt. En je kan wel zeggen, gebruik google, maar ik zoek echt gewoon ervaringen.
    Maar sporten zoals turnen, atletiek etc. doe ik niet, dus hoef je ook niet te gaan zeggen. Aangezien ik een jaar geleden geopereerd ben aan scoliose en er 12 wervels van mijn wervelkolom vaststaan, zijn dat niet echt sporten die ik zou kunnen doen. Dus ik heb altijd mijn rug recht, waardoor het ook wel moeilijk is om een sport te vinden waarbij ik gewoon alles mee kan doen.
    Dus praat maar vanalles over wat je doet of leuk vind. _O_
    Ik kan btw wel m'n rug goed gebruiken maar geen atletiek ofzo waarbij je benen in je nek moet gaan leggen. :') Ik zoek eigenlijk een beetje in dans iets, alleen ik weet niet zo goed welke richting aangezien ik niet zo goed weet of alles bij elke genre wel mogelijk is. Paardrijden kan sowiezo NIET aangezien dat teveel risico is. En ik kan m'n rug wel bewegen, maar niet krommen :')

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:35 ]

    zwemmen ??

    C: Ik doe aan jazzballet, maar dat heb je al gedaan. En paardrijden, maar dat lijkt me geen goed idee voor jou want daarvoor moet je rug flexibel zijn. Dus sorry, geen tips.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik heb al heel veel geprobeerd, maar niks vond ik leuk genoeg om te blijven doen.

    Schermen lijkt me wel heel leuk om te doen, maar er zit geen schermclub in mijn omgeving + het is erg duur


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik doe aan volleybal. Misschien een tip?
    Ik zat te denken moet je daar veel je rug bij gebruiken.. Je doet wel heel veel met je handen. Volgens mij niet. Misschien leuk om te kijken of dat wat is?


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Wat dacht je van gewoon fitness? Daar doe je vaak heel veel verschillende dingen zoals fietsen, schaatsen (op zo'n machineding, ik weet niet hoe je 't anders kan noemen), gewichtjes heffen enzo dus ik denk dat dat met je rug best mogelijk moet kunnen zijn en in een groepje is 't erg gezellig ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ik deed aan synchroonzemmen. Super leuk, maar wel heel zwaar en intensief. Helaas stopte de club ermee. Dit jaar ben ik begonnen met stijldansen en het is echt een aanrader. Het is een gezellige en sociale sport en je leert er heel veel nieuwe mensen kennen. Echt heel leuk (H)


    Happy Birthday my Potter!

    Remembrall schreef:
    Ik heb al heel veel geprobeerd, maar niks vond ik leuk genoeg om te blijven doen.

    Schermen lijkt me wel heel leuk om te doen, maar er zit geen schermclub in mijn omgeving + het is erg duur

    Oeh, dat lijkt me ook leuk. Een keer gedaan met school (: En boksen, maar dat mag ik niet.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Bij paardrijden zou het goed uitkomen dat je rug recht staat :3.


    i put the fun in funeral

    Jazzbalet is inderdaad leuk!
    En mijn nicht is ook geopereerd aan scoliose.
    Maar ik heb geen idee. Stijldansen is inderdaad wel leuk. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ALTERMOON schreef:
    Bij paardrijden zou het goed uitkomen dat je rug recht staat :3.

    juist niet.. want je moet toch meebewegen met het paard? Dan weetik niet waar jij paardrijden hebt geleerd...


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik doe ook stijldansen, en ik dans nu Goud 1, het is echt ontzettend leuk!
    Onwijze aanrader.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Camellia schreef:
    (...)
    juist niet.. want je moet toch meebewegen met het paard? Dan weetik niet waar jij paardrijden hebt geleerd...


    Lol, ik kan echt wel paardrijden hoor :W.
    Je moet je schouders recht boven je heupen houden, alleen je onderlichaam en je handen gaan met het paard mee. Behalve als je springt, dan moet je in verlichte zit.


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Lol, ik kan echt wel paardrijden hoor :W.
    Je moet je schouders recht boven je heupen houden, alleen je onderlichaam en je handen gaan met het paard mee. Behalve als je springt, dan moet je in verlichte zit.


    Ik rijd al 7 jaar.. maar goed. Ik wil geen discussie. t zal wel zo zijn.. ik heb het nmlk anders geleerd


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Paardrijden is ergens leuk (:
    Daarvoor heb je een rechte houding nodig (ja, ALTERMOON had daarover gelijk) maar je beweegt met het paard mee met je heupen. Je heupen regelen eigenlijk het tempo tijdens de stap -buiten je hakken en je handen natuurlijk-. Ik kan verder wel daarover een heel praatje houden, maar het is wel heel erg leuk.
    Alleen als je dansen wilt doen en paardrijden lijkt me dat niet verstandig in verband met stijve spieren na het paardrijden. Zelf nooit last van gehad, maar ik doe dan ook niet aan dansen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eh, ik doe fitness samen met een voormalige klasgenoot van me :]. Voornamelijk om m'n beweeglijkheid (thefuck is dat een woord?) een beetje op peil te houden, aangezien ik een grafische opleiding doe en 95 % van de lessen achter een pc gegeven worden. En om wat kilootjes kwijt te raken.
    Het is wel leuk, maar op andere momenten heb ik er wat minder zin in dan gewoonlijk. Maar het vereist een bepaalde discipline om door te gaan en 't is handig een maandelijks abo te nemen.


    No growth of the heart is ever a waste