• ik wou net de nieuwste update voor mijn Ipod doen, alleen tijdens die update kreeg ik een error (14) Daarna moest ik herstellen maar daarin kreeg ik weer een error, alleen nu staat mijn beeld vast op het apple logo and een ladings bar. ik kan hem ook niet uitzetten ofzo. Ik weet niet wat ik moet doen ;__;
    Iemand die me kan helpen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik vrees dat er niks anders opzit dan wachten tot hij leeg is...
    Wrs loopt het hele OS dus vast, er is dus ook kans dat je een hele hoop bestanden kwijt bent. :(
    *LangleveApple*


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    is hij gewoon geblokkeerd, en kan je er niets meer mee doen?
    dan moet je wachten tot hij volledig plat is, heb ik ook al gehad

    LostMelody schreef:
    Ik vrees dat er niks anders opzit dan wachten tot hij leeg is...
    Wrs loopt het hele OS dus vast, er is dus ook kans dat je een hele hoop bestanden kwijt bent. :(
    *LangleveApple*


    Ja, helaas heeft die de hele tijd in me pc gezeten en is nu dus vol >< ik ga nu wachten tot morgen en kijken wat die doet, gelukkig staan al me bestanden op me computer (en is die ook gelijk lekker opgeruimd xD) en anders ga ik gewoon terug naar de winkel.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ehm, dat weet ik wel.. Dat bovenste knopje 3sec inhouden, dan ook de home-knop 10 seconden (en dan die bovenste knop inhouden), en dan die bovenste knop loslaten (en dan de home-knop nog inhouden)

    Dan staat ie als het goed is helemaal uit. En dan proberen aan te zetten.

    Als dat niet lukt, PB maar, ik heb nog wel duizenden manieren :Y)

    Kun je hem niet resetten?
    Het rondje en het bovenste knopje tegelijkertijd voor een tijdje ingedrukt houden.


    I am an idiot, I move.

    Kijk op de Apple Help site c: Daar staat echt goeie uitleg ! Hier dus


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik weet niet wat voor iPod jij hebt, maar denk niet dat ik je kan helpen want ik heb een iPod uit het jaar nul (:

    ik ga alles proberen, de knoppen ingedrukt houden werkt niet en de site helpt me ook niet echt niet. ik hoop dat ik hem weer aan de praat krijg (: bedankt in ieder geval allemaal ^^


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul