• Update:

    SORRY; zij had hem al eerder, 21 juli. Toen was ik pas aan het schrijven x'D! Ik hb niks gezecht mijn fout!



    Tears are crashing out of my eyes

    Ze heeft het vast niet expres gedaan.

    OchArme,,
    Je weet self dat jij het geniaale brein agter het idee bnt en ik nu ook en ik hou vn jou duss laat dat stomme kindje lkkr , Als sei niet eens haar eigen idee kan bedenken is se dese topic niet waard (A)


    Crack a bottle

    Ach het is inderdaad niet fijn ;S
    Ik heb nu een origineel idee, maar durf het gewoon niet op Q. zetten omdat er iemand het vast gaat nadoen en dan noemen ze jou de faker, terwijl het jou idee was/is ;S


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Meid iedereen heeft zo wel eens het zelfde idee he. n_n Ik had ook zo een idee. Maar ik maakte hem niet omdat ik het idee stom vond en niet orgineel n_n


    I do not hook up.

    Niet vervelend bedoelt maar hier heb ik al eerder quizen over gelezen. Jij zal het waarschijnlijk niet van hun gestolen hebben, en dat meisje waarschijnlijk niet van jou;). De beste wraak is gewoon zorgen dat jou quiz 10x beter en mooier is dan die van haar
    xx(H)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Zij had haar quiz al op 21 juli online gezet, toen was ik pas aan het schrijven daar aan... x'D
    IK schaam me nu diep. Sorry FAKExLOVE!


    Tears are crashing out of my eyes

    stuur haar anders een pb ofzo.:)
    Mr dit topic kn gesloten worden toch? =)


    i need you like a heart needs a beat.

    jha, een slotje graag :)


    Tears are crashing out of my eyes

    [/slotje]


    Bored.