• Ik ben al een hele tijd depri en negatief. Ik had een tijdje geleden dat ik moest bloedprikken. Ik heb gister de uitslag gekregen. Ik heb een tekort aan vitamine D. (Meer dan de helft van de hoeveelheid vitamine D die een mens moet hebben) Ik baal hier zo hard van. Straks moet ik aan de levertranen of zo |:

    Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad?


    26 - 02 - '16

    Levertranen. Jakkes.
    Ehm, ik heb het op dit moment, maar niet vanwege vitamine D tekort..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb een ijzertekort en een lage bloeddruk, dus ik voel jouw pijn ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Lieve schat, mijn beste vriend Fred is allang blij dat hij kankervrij is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    nope


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    REDHEADSROCK schreef:
    Lieve schat, mijn beste vriend Fred is allang blij dat hij kankervrij is.

    Want daar gaat dit topic over toch

    OT: Nog niet zoiets gehad, wel Pfeiffer op dit moment. Heb je daar geen pillen voor ofzo?

    Hooligan schreef:
    (...)
    Want daar gaat dit topic over toch

    OT: Nog niet zoiets gehad, wel Pfeiffer op dit moment. Heb je daar geen pillen voor ofzo?


    Dat zou ook nog kunnen, kanker. Wees blij dat je er niet dood aan gaat!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat zijn levertranen? O,o -nog nooit van gehoord-


    Alis volat propriis.

    REDHEADSROCK schreef:
    Lieve schat, mijn beste vriend Fred is allang blij dat hij kankervrij is.


    Wat heeft dat hier mee te maken?

    Ik word de laatste tijd zo ongelovelijk moe tegen het eind van de schooldag, moet eigenlijk ook eens naar de dokter (no_chears). Hoop niet dat er dan ook van mij wordt verwacht dat ik ergens aan ga x_x. Sterkte iig!


    i put the fun in funeral

    Dan slik je toch gewoon vitamine pillen? Geen drama lijkt me :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Dat zou ook nog kunnen, kanker. Wees blij dat je er niet dood aan gaat!

    Alsof mensen die geenlevensbedreigende dingen hebben hun shit niet mogen uiten. Da's bullshit. Ik vind dat zo'n onzin he, alsof iemand die wat minder shit dan een ander heeft meegemaakt geen recht van spreken heeft.


    No growth of the heart is ever a waste

    Trilogy schreef:
    Wat zijn levertranen? O,o -nog nooit van gehoord-


    Gore druppels die van walvis worden gemaakt en daar zit veel vitamine D in of zo. |:


    26 - 02 - '16

    Trilogy schreef:
    Wat zijn levertranen? O,o -nog nooit van gehoord-


    Ik denk dat ze levertraan bedoelt, vroeger kreeg je dat ieder avond voor het slapen gaan. De meeste mensen vonden heel erg vies.

    @HEAVYMETAL

    Dat is erg naar maar hopelijk voel je, je beter zodra je levertraan gaat in nemen


    Physics is awesome

    Postcards schreef:
    Ik heb een ijzertekort en een lage bloeddruk, dus ik voel jouw pijn ;)

    Me 2 , maar ik moet ook iedere week langs de dokter.


    Firm believer of all that is magic

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Gore druppels die van walvis worden gemaakt en daar zit veel vitamine D in of zo. |:


    Yuck, gatsie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Shogun schreef:
    (...)
    Alsof mensen die geenlevensbedreigende dingen hebben hun shit niet mogen uiten. Da's bullshit. Ik vind dat zo'n onzin he, alsof iemand die wat minder shit dan een ander heeft meegemaakt geen recht van spreken heeft.

    Inderdaad, het is echt bullshit dat je daar opeens over begint. Erg kut voor die Fred dat die waarschijnlijk kanker had, maar daar had ze het volgens mij, wild gokje, niet over.