Pff, ik zit dus met een heleboel drama en gezeik.
- Ik wil overstappen van vwo naar havo
- vriendinnendrama
- cijferdrama
Het eerste en derde zijn eigenlijk samen te doen maar goed, hier mijn verhaal:
Ik zit nu in het vierde jaar van vwo en het begint steeds slechter te gaan, ik heb moeite om te leren en als ik dan leer haal ik nog steeds kutpunten (drama 3). En nu wil ik misschien overstappen naar havo, omdat ik toch HBO wil gaan doen, en het mezelf dan minder moeilijk maak en minder lang bezig ben.
Nu zitten mijn vriendinnen daar heel de tijd over te zeuren (deel van drama 2) omdat ze vinden dat ik het wel kan en dat ik mijn best moet doen, en dat het zonde is om havo te gaan doen. En ik vind dat gewoon niet leuk, want ik zou het gewoon fijn vinden als ze me steunen in de keuze die ik maak in plaats van er de hele tijd tegenin gaan. Ik vind het ook kut dat ik dan niet meer bij hen in de klas zit enzo, maar het is wel mijn toekomst waar ik aan moet denken.
Het andere deel van mijn vriendinnen drama, is mijn lichtelijke *kuch* obsessie/verslaving aan One Direction.
Ik vind ze gewoon super gaaf en leuk en knap en goed zingen en noem maar op. Op twitter praat ik er enorm veel over, maar als ik bij hun ben wil ik er ook wel eens iets over kunnen zeggen. Als ik dat dan doe beginnen ze helemaal te lachen en zeggen ze dat het homo's en kneuzen zijn, en weetikveel. En nu reageerde gisteren een van die vriendinnen op twitter; stop spamming in english about 1D.
Toen knapte er echt iets in me.
Ik mocht er bij hen al niet over praten in het echt of whatsapp, en dan ook niet meer op mijn twitter? Die keuze maak ik toch zelf,
dus toen stuurde ik boos op whatsapp dat vriendinnen elkaar horen te steunen, te begrijpen en blij voor elkaar te zijn.
En nu is ze boos op me, omdat ze vind dat ik overdrijf en me niet zo aan moet stellen, en gewoon minder over ze moet praten..
En over dat cijferdrama, ik snap er niks van, leer ik superhard, haal ik een 5 voor Nederlands, en de rest van de ct-week weet ik nog niet, maar ik heb er niet zo'n goed gevoel over. Nu sta ik een 4,3 voor mijn examen voor Nederlands.
Zo, pfoe. Dat moest er even uit.
Dankje voor het lezen (:
I'm in love with you and all your little things