• UPC doet het niet, mijn tv blijft zwart als ik hem aanzet. T_T
    Haha okay niet zo'n ramp maar ik verveel me nu.
    Meer mensen die er last van hebben?


    Your make-up is terrible

    Niet op dit moment, maar wel veel problemen met UPC, vooral met de huistelefoon.D:


    everything, in time

    Humble schreef:
    Niet op dit moment, maar wel veel problemen met UPC, vooral met de huistelefoon.D:


    Hadden wij ook maar nu hebben we een nieuw modem waardoor alles het weer doet! Behalve de tv blijkbaar.


    Your make-up is terrible

    Kom bij mij thuis hihhi


    Life is hard and then we die

    Nope, maar wel last van verveling. Godzijdank mag ik vanmiddag eindelijk naar buiten en met een vriendin mee om carnavalskleren voor haar te gaan kopen, anders werd ik echt gek.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hm... Bel de klantenservice zou ik zeggen :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wij niet, mijn broertje kijkt leuk naar tennis. --'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb nu iets heel vaags opstaan... MyZen.tv... Ik zit er echt levenloos naar te kijken, voortkabbelend water... WHAA WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN TIK TIK WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN TIK TIK TIK TIK TIK!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    Ik heb nu iets heel vaags opstaan... MyZen.tv... Ik zit er echt levenloos naar te kijken, voortkabbelend water... WHAA WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN TIK TIK WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN TIK TIK TIK TIK TIK!


    Wij hebben die in HD 8D Soms kijk ik daar wel naar, is echt mooi. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wij hebben die in HD 8D Soms kijk ik daar wel naar, is echt mooi. :'D


    Wij dus ook, maar ik betrap mezelf er op dat ik dan ga werken als een slak. "Waaaaaauw wat mooooooooooooi! oooooooh wat mooooooi!". Neh, das meer LSD-reactie :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ooooh Nikki, dat is echt vervelend. Ik hoop voor je dat het snel weer terug komt. Zodat je weer lekker tv kunt kijken.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 12:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha , er is toch geen fuck op tv.
    Hoop voor je dat ie het snel weer gaat doen ;d


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ik computer


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wij hebben niet eens UPC.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heel veel problemen gehad met upc. Word er ondertussen wel gek van. Internet dat eruit ligt, telefoon die het niet doet, en tv die het ook niet doet.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    LordSarita schreef:
    Wij hebben niet eens UPC.


    26 - 02 - '16