• Vandaag bleef ik nog eventjes na school en toen zag de 2 jongens lopen. Vorig jaar zat ik altijd bij mij vriendin en een groepje jongens. Dat waren dus 2 jongens van het groepje, ééntje noemde ik altijd Chantal, maar na de zomervakantie had ik ze neit meer gesproken dus was ik zijn echte naam vergeten. Ik spreek 'm zo aan en vraag zijn naam, waarnaar we al snel met zijn vier'en (ik stond te praten met zo'n andere gast, en hun drieën hadden allemaal tussenuur) in de aula aan het bijpraten waren. Zelfs na het halve jaar dat ik ze niet heb gesproken, alles was precies hetzelfde behalve dat mijn vriendin in de zomervakantie verhuisde en er niet bij kon zijn.
    Ze vertelden (die jongens) me dat ze (mijn vriendin) best wel boos op me was omdat we niet hadden afgesproken, en ik geef haar zo hard gelijk. Ik voelde me vanaf de zomervakantie echt waardeloos, ik ga er verder niet op in maar ik kon geen mensen om me heen verdragen, waardoor ik in de laatste paar dagen dat ze hier was, nauwelijks met haar heb afgesproken en na de verhuizing heb ik haar nooit meer gezien. Ik nam niet eens de moeite contact te zoeken.

    En nu zit ik hier, helemaal in de put want ik heb het lef niet om mijn excuses aan te bieden, ofja haar aan te spreken, laat staan uit te leggen waarom ik geen contact met haar zocht.

    Echt ik ben zo'n fucking trut!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 16:18 ]


    Let it come and let it be

    Als je het haar uiteindelijk verteld zal ze het vast begrijpen of iniedergeval je excuses aanvaarden, het lijkt uiteindelijk enger dan het is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Das inderdaad een rot van je, maar dat gevoel gaat niet over als je er niets aan doet. Trust me, I know it.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het is best wel rot dat jullie elkaar niet meer gezien hebben, maar soms moet je gewoon even aan jezelf denken in plaats van aan een ander. Als je je er zo slecht bij voelt, dan zou ik haar gewoon zeggen dat je het zelf even niet makkelijk had, als ze echt een vriendin van je is dan begrijpt ze dat vast wel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hustlers schreef:
    Als je het haar uiteindelijk verteld zal ze het vast begrijpen of iniedergeval je excuses aanvaarden, het lijkt uiteindelijk enger dan het is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Natuurlijk heb je dat lef wel maar dat zie je gewoon niet in. Daarnaast heb je ook nog eens Girlspower! Schrijf haar anders een brief waarin je uit legt hoe je je voelde


    Physics is awesome

    Hustlers schreef:
    Als je het haar uiteindelijk verteld zal ze het vast begrijpen of iniedergeval je excuses aanvaarden, het lijkt uiteindelijk enger dan het is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Misschien niet echt geweldig dat je niets hebt afgesproken, maar had zij zelf niet gewoon met je in contact kunnen komen? Waarom zou het perse van jouw kant af moeten komen?
    Maar ja, ik zou haar gewoon ff een mailtje ofzo sturen met iets van: "Het spijt me dat je zo lang niets van me hebt gehoord, maar heb je zin om binnenkort eens af te spreken?"
    Je bent echt geen trut, je voelde je toen niet goed en je vriendin moet daar begrip voor hebben.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Natuurlijk kan je dat wel, ik weet zeker dat als je haar verteld wat er aan de hand was ze het zal begrijpen. Ze was tenslotte die lange tijd je vriendin, toch?
    Go for it, zou ik zo zeggen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ze kon ook contact met jou zoeken..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Waarschijnlijk wil ze gewoon dat alles zoveel mogelijk is zoals het was. Als ik jou was, zou ik haar bellen en niet eens over dat feit beginnen. Gewoon gezellig praten en als je aan haar merkt dat ze dat niet wil, kun je altijd je excuses nog aanbieden. (:


    everything, in time

    Tartaros schreef:
    Misschien niet echt geweldig dat je niets hebt afgesproken, maar had zij zelf niet gewoon met je in contact kunnen komen? Waarom zou het perse van jouw kant af moeten komen?
    Maar ja, ik zou haar gewoon ff een mailtje ofzo sturen met iets van: "Het spijt me dat je zo lang niets van me hebt gehoord, maar heb je zin om binnenkort eens af te spreken?"
    Je bent echt geen trut, je voelde je toen niet goed en je vriendin moet daar begrip voor hebben.


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Tartaros schreef:
    Misschien niet echt geweldig dat je niets hebt afgesproken, maar had zij zelf niet gewoon met je in contact kunnen komen? Waarom zou het perse van jouw kant af moeten komen?
    Maar ja, ik zou haar gewoon ff een mailtje ofzo sturen met iets van: "Het spijt me dat je zo lang niets van me hebt gehoord, maar heb je zin om binnenkort eens af te spreken?"
    Je bent echt geen trut, je voelde je toen niet goed en je vriendin moet daar begrip voor hebben.

    Kon ze niet, ik blokte haar op msn omdat ze elk uur datzelfde liedje weer begin 'hoi, alles goed, nwtv?' etc, en ik kon niet fatsoenlijk vragen om niet zo veel te praten, dus drukte ik op de blokknop.Ik heb dr gewoon weggeduwt en eigenhandig het contact verbroken...


    Let it come and let it be

    Philyra schreef:
    Natuurlijk kan je dat wel, ik weet zeker dat als je haar verteld wat er aan de hand was ze het zal begrijpen. Ze was tenslotte die lange tijd je vriendin, toch?
    Go for it, zou ik zo zeggen (:


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik heb dat ook gehad.
    Als je vriendin je écht kent, had ze waarschijnlijk door wat er aan de hand was en als dat niet zo was, zou ik het haar uitleggen en dan hoort ze het gewoon te begrijpen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Hustlers schreef:
    Als je het haar uiteindelijk verteld zal ze het vast begrijpen of iniedergeval je excuses aanvaarden, het lijkt uiteindelijk enger dan het is.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.