• Ik dacht eraan *sinds ik het eerste boek van de Hongerspelen heb gelezen en nu al in deel 2 bezig ben in 3 days* om een 'mix' te maken tussen een 1D fanfiction en een The Hungergames verhaal. De jongens worden de tributen en er worden misschien nog wel rollen weggegeven van de vrouwelijke tributen [en de overige mannelijke]. Lijkt jullie dit wat of zouden jullie 't uitkotsen, ghehe.

    Tribuut van district 1: Harry.
    Tribuut van district 2: Louis.
    Tribuut van district 5: Liam.
    Tribuut van district 11: Zayn.
    Tribuut van district 12: Niall.

    De rest zie ik wel...

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 18:41 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik vind dat het wel goed klinkt,
    je moet het gewoon doen (:


    i'm broken, do you hear me.

    Hahahaaa, wat een origineel idee!
    Echt, zoiets heb ik nog nooit gehoord, maar het klinkt wel leuk (:
    Nu ben ik nieuwsgierig, want dan wil ik weten hoe dat gaat Ö
    Dus jaa, ik zou wel zeggen dat je dit moet doen =D


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Ik vind het een leuk idee en als je rollen nodig hebt ik wil best helpen :Y)
    Zou je me asjeblieft willen waarschuwen, als je begint, zo'n orgineel idee moet ik wel lezen :9~


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Lol, uiteindelijk kan er maar een overleven, anders is er geen lol meer aan.


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Lol, uiteindelijk kan er maar een overleven, anders is er geen lol meer aan.


    Het is nu alleen een Zayn verhaal geworden. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik hou niet van 1D fanfic en dit spreekt me ook totaal niet aan, maar het is wel origineel ;)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.