Ik ben hellemaal klaar met de opleiding die ik nu doe.
Ik vind het hartstike leuk om te tekenen en dingen te optwerpen, maar alles wat er bij komt kijken vind ik vreslijk.
Ik doe nu indrustrieel Design en vind enkel de vakken, Ontwerpen, visueel en Design leuk.
Nu hadden we gister het VCA examen.
VCA gaat over de veiligheid enz. en daar ben ik dus met 2punten voor gezakt.
Wat betekend dat ik geen stage mag lopen en dus niet over ga.
Tenminsten als ik ubberhaupt wel verder wil met deze opleiding.
want om het examen nog een keer te kunnen doen moet ik weer 60 euro betalen.. en dat moet wel, want ik ben nog geen 18 dus moet ik verplicht stage lopen en dat mag dus niet zonder dat papiertje..
Dan komt er ook nog eens bij, dat ik niet bepaald goed sta voor de meeste vakken, zoals matriaal kunde, constructieleer en natuurkunden. en dat ik ook allemaal enorm belangrijk.
En dan ben ik ook nog eens het enige meisje, dus val ik op, dus krijg ik overal de schult van.
en dan ben ik er ook nog eens uitgezet bij een proefwerk LLB vorge week omdat ik zogenaamd antwoorden voorzei.
terwijl de helle klas aan het praten was omdat niemand wist dat we een toets hadden. roept iemand naar haar dat ze de tering kan krijgen en en ander roept dat die niet apart gaat zitten omdat hij anders niet af kan kijken en dan zeg ik tegen iemand dat het een feit is en dan word ik wegestuurd en krijg ik een 1.
nu hebben we dit semester ook nog eens een andere docent voor LLB en mag ik het proefwerk niet overdoen...
Ik ben er hellemaal klaar mee gewoon.
Ik ga het leger wel in ofzo., ;x
oke, sorry even zeiken.
dus wie heeft het wel naar zijn zin op school?
~OKe, en ik hoef niet meer te horen dat alles aan mij licht en dat ik dom ben of better moet leren, want dan weet ik nu wel ><'
[ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:31 ]
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''