• Ik wil een paar leuke vampier verhalen lezen.

    Het liefst wel met onbekende personen.
    Maar mag bijvoorbeeld wel op twilight gebaseerd zijn.

    Lees ook mijn verhaal:



    Maya is een gewoon meisje dat naar high school gaat en bij de cheerleaders zit. Tot iemand haar meeneemt. Als ze wakker word is alles anders, zij is anders, ze is een vampier! Als er nog een magisch wonder gebeurt, weet ze niet meer wat ze moet doen.


    (vampier, zeemeermin)
    onbekende personages

    Het is een mengeling van Twilight, Vampire Diaries en H2O

    Ik ben er nog mee bezig en ben eigenlijk nog heel erg aan het begin. Ik heb nu begin info en dan 2 hoofdstukken. Maar het zijn, al zeg ik het zelf, wel grote hoofdstukken. Ik heb nog niet echt een regelmaat gevonden met updaten, dat ligt er aan hoeveel inspiratie en fantasie ik op dat moment heb. Op dit moment is het niet zoveel maar misschien heb ik morgen zo weer een nieuw hoofdstuk af.

    Ik hoop dat mensen het gaan lezen.


    Dus heb jij een Vamp story drop hem en waarschijnlijk ga ik hem wel lezen


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    Het is wel twilight...
    Maar neem mss toch maar een een kijkje :)

    Renesmee ontdekt dat ze gevoelens krijgt voor haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?
    En vooral, wat als net als alles perfect lijkt, een oude bekende opdaagt en Jacob verdwijnt.
    Zal ze ooit haar beste vriend en grote liefde terug zien?



    KLIKKEN!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik heb er één. Maar hij is niet zo goed en ik wil hem gaan herschrijven. (Hij is nog niet afgelopen)

    Ik heb wel Twilight op mijn profiel staan waarbij de Cullens wel een belangrijke rol hebben, maar de hoofdpersoon heb is wel onbekend. Hopelijk is dat niet erg:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Ik heb wel een verhaal, waar een soort van vampier in voorkomt...
    het is thriller/horror en onbekende personen.
    KLIK!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Oeh, deze is leuk. Het is niet van mij maar van Beastly. Ze heeft ook nog een vervolg geschreven en is bezig met deel 3. ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Vampire Direction
    x. One Direction
    x. Gebaseerd op Twilight


    nothing is true, everything is permitted.