• based on Thirty days of night.
    Clio McAddams woont in het koude Alaska, waar het eens per jaar dertig dagen donker is. Alle voorgaande jaren is dat goed gegaan, maar dit jaar lijkt het alsof er wel eens problemen zouden kunnen optreden. Dan gaat het met name over het bestaan van vampiers. Die problemen lijken allemaal onzin, vindt Clio, maar die gedachte veranderd als een rustige avond totaal word verstoord. Clio en haar moeder weten te ontkomen. Als ze de dag erna wakker word, is ze in het huis van de buren, waar nog een handvol bewoners uit de straat zit. Uiteindelijk raakt het eten op en moeten er mensen op zoek. Diegene die weinig tot geen verwondingen hebben moeten op zoek naar eten. Één van die mensen is Niall Horan, Clio's buurjongen en grote liefde.

    De proloog staat al online, maar ik wil wel, als mensen dat uiteraard zelf willen, mensen waarschuwen als het eerste hoofdstuk online staat.
    Thirty days in the dark. ||Niall Horan.

    Nodig
    •Vriendinnen van Clio.
    •Vriendinnen van de jongens, ik kies er twee.
    •Mensen uit de buurt die ook onderduiken.

    Invullen
    Voornaam, bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum:
    Nationaliteit, geboorteplaats:
    Familie:
    Karakter: Niet iedereen heeft perfecte eigenschappen. Iedereen heeft zo zijn minpunten.
    Uiterlijk: Beroemd persoon, met een korte uiterlijkomschrijving aub.
    Overig: Alles wat nog van belang is.
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:55 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Voorlopige rollen verdeling
    •Vriendinnen van Clio: Hailey Jane Nights - Coast en ?
    •Vriendin van Harry en een van de andere jongens: Manoah Estelle Hutcherson - Riverfire en Jolene Prim Montgomery - Dumbledore.
    •Buurtbewoner(s) die ook onderduik(en): Maddy Rosette Marchand - Chroniqueur, Vanessa Rosan Carlton - Eevee en ?

    Ik heb namelijk nog steeds rollen nodig.
    -XOXO


    Dankjeee :3

    Feminine schreef:
    Voorlopige rollen verdeling
    •Vriendinnen van Clio: Hailey Jane Nights - Coast en ?
    •Vriendin van Harry en een van de andere jongens: Manoah Estelle Hutcherson - Riverfire en Jolene Prim Montgomery - Dumbledore.
    •Buurtbewoner(s) die ook onderduik(en): Maddy Rosette Marchand - Chroniqueur, Vanessa Rosan Carlton - Eevee en ?

    Ik heb namelijk nog steeds rollen nodig.
    -XOXO


    Thaaaanks!


    ' Nyctophilia '

    Feminine schreef:
    Voorlopige rollen verdeling
    •Vriendinnen van Clio: Hailey Jane Nights - Coast en ?
    •Vriendin van Harry en een van de andere jongens: Manoah Estelle Hutcherson - Riverfire en Jolene Prim Montgomery - Dumbledore.
    •Buurtbewoner(s) die ook onderduik(en): Maddy Rosette Marchand - Chroniqueur, Vanessa Rosan Carlton - Eevee en ?

    Ik heb namelijk nog steeds rollen nodig.
    -XOXO


    Van wie wordt Jolene het vriendinnetje? En sowieso thanks. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Van wie wordt Jolene het vriendinnetje? En sowieso thanks. :9~


    Ik zat er nog over na te denken, kies maar iemand ;r
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    (...)

    Ik zat er nog over na te denken, kies maar iemand ;r
    -XOXO


    Haha maar ik kan niet kiezen. D:
    Doe maar Zayn of Liam.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Feminine schreef:
    Voorlopige rollen verdeling
    •Vriendinnen van Clio: Hailey Jane Nights - Coast en ?
    •Vriendin van Harry en een van de andere jongens: Manoah Estelle Hutcherson - Riverfire en Jolene Prim Montgomery - Dumbledore.
    •Buurtbewoner(s) die ook onderduik(en): Maddy Rosette Marchand - Chroniqueur, Vanessa Rosan Carlton - Eevee en ?

    Ik heb namelijk nog steeds rollen nodig.
    -XOXO


    Yeaaaah thanks :'D!


    Full of envy behind that anonymous mask

    ik wil ook wel een rol invullen maar welke heb je nog nodig? xxxx!(krul)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    curlybiatch schreef:
    ik wil ook wel een rol invullen maar welke heb je nog nodig? xxxx!(krul)


    Buurtbewoners die met hun samen onderduiken, misschien nog vriendinnen van Clio.(:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Voornaam, bijnaam: Aimee
    Achternaam: Rose
    Volledige naam: Amy-Lee Kathelynn
    Leeftijd, geboortedatum: 16, 21 februari bijna 17 dus;)
    Nationaliteit, geboorteplaats: ze is geboren in Parijs
    Familie: Ze is erg gehecht aan haar familie. Ze heeft een hele speciale band met haar moeder en haar zusje. Haar vader mag ze niet omdat hij vroeger een keer is vreemd gegaan met haar moeder en dat kan ze hem niet vergeten. Haar vader heeft uit die relatie ook een kindje gekregen, Brian, Aimee past vaak op Brian omdat haar vader vaak aan het werk is.
    Karakter: Aimee is een heel stil en lieflijk meisje. Althans dat lijkt ze. Ze zal nooit iemand kwaad doen maar als het om haar vader gaat kan ze erg boos worden, om bang van te worden. Thuis komen haar opgekropte gevoelen eruit en ligt ze uren op haar bed te huilen. Maar ze heeft nog een kant want ze kan juist ook een heel druk meisje zijn als ze heel blij is om iets.
    Uiterlijk:

    Marloes Horst


    Overig: Om haar gevoelens de baas te zijn blowed en drinkt ze waardoor ze vaak moet overgeven, daarom is ze zo dun. Haar vriendinnen weten dat niet.
    Mag ik je waarschuwen? Zekerrrrs!(krul)(krul)
    xxx :Y)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:23 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.