• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Noooh, dan kan ik ook niet verder D: ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Stephanie Alexia Paria
    Ik voelde hoe ik langzamer begon te rennen. Het jaagde me angst aan. Ik probeerde sneller te rennen maar ik kon het niet. Mijn lichaam was op eens stuk vermoeider. Toch bleef ik als een gek door rennen. Nog even en ik was op drie vierde van de gang. Ik was er bijna. Ik hoorde zijn voetstappen achter me en dat maakte me bang. Waarom moest hij mij hebben? Waarom?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ganz pitrómon.
    Hoe het gebeurde weet ik niet, maar ik struikelde, over mijn eigen voet. Voordat ik de grond raakte zoog ik nog wat energie uit haar. Maar toen klapte ik, zonder mezelf op te vangen, met mijn kaak op de grond. Ik proefde bloed.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    Ik hoor gerommel op de gang en hoewel ik al besloten heb dat het mijn zaken niet zijn wint mijn nieuwsgierigheid het van mijn verstand.
    Ik ben nog maar net de deur van de bibliotheek uit of ik zie het meisje waar Jade eerder mee aan het praten was voorbij rennen. Een eindje verder ligt Ganz op de grond. Ik ga naast hem staan en bied hem zonder iets te zeggen een hand aan om hem recht te helpen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Duvessa Delaney

    Geschrokken keek ik achterom en zag hoe een jongen viel, terwijl dat meisje van de bibliotheek snel verder rende. Half onbegrijpend liep ik naar de jongen toe. 'Hé alles oke?' en zag hoe zijn wond bloedde. 'Wat is hier ever gebeurd?'


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Stephanie Alexia Paria
    Ik voelde me nog wat vermoeider worden en ik hoorde een harde klap achter me. Verschrikt draaide ik me om en zag ik Ganz op de grond liggen. Hij leek veel pijn te hebben. Opeens kwam ik in een dilemma. Of weg wegvluchten of Ganz helpen. Ik hoorde de woorden van mijn vader, denk niet altijd aan jezelf. Ik keek even twijfelend naar de jongen. Ik draaide me om, met het plan om weg te rennen maar na ongeveer vijf stappen kreeg ik een schuld gevoel voorzichtig draaide ik me om en liep richting Ganz. Ongeveer vijf meter bij hem vandaan bleef ik staan. 'Heb je je eigen pijn gedaan?' vroeg ik aarzelend.

    [Haha, Stephanie is echt dom --']


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Kga slapen, reageer dus niet meer, hihi]


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Cassie
    Ik loop een beetje doelloos door de gangen en zie de gestoorde jongen staan met een bloede kaak. Bij hem staan E meisjes. Rustig loop ik hun kant op, 'wat is er gebeurt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ganz pitrómon.
    Kermend krul ik me op tot een balletje, niet in staat wat te zeggen. Mijn hersens stonden op ontploffen. Ergens ver weg hoorde ik stemmen. Ik probeerde ze te herkennen, maar de pijn nam het weer over.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    Ik voel een steek van bezorgdheid wanneer hij zich tot een balletje rolt. Ik negeer de anderen volledig, ga naast Ganz zitten en neem zijn hand vast. Tigres helpen Tigres. Soms wilde ik dat ik niet immuun was, dat ik anderen kon geven wat ze nodig hadden. Hoe ging die spreuk nou weer om iemand beter te maken?
    Ik herinner me nog hoe me in mijn eerste les magie geleerd is dat het niet om de spreuk alleen maar vooral om de emotie er achter draait. Ik focus mijn energie op zijn bloedende mond.
    "Come on, heal," zeg ik in het Engels, te geconcentreerd om Frans te praten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Stephanie Alexia Paria
    Iemand vroeg wat er gebeurd was. Ik had Ganz kunnen verraden en zeggen dat hij mijn energie wilde. Maar het voelde niet goed.
    'We waren elkaar een beetje aan het plagen en het ging niet goed,' zei ik. Ik liep nog een paar stappen dichterbij. 'Hij moet naar de ziekenzaal. Nu meteen!'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cassie
    De jongen begint hard te kermen van de pijn. Met moeite trek ik hem overeind. 'Wil je naar de ziekenboeg?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ganz pitrómon.
    Ik hoest, en nog een keer. Als ik mijn ogen weer open draait alles. Ik zie Cat staan en Cassie en nog iemand. De ander herken ik niet. Ik tast met mijn hand om me heen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Stephanie Alexia Paria
    Ik deed mijn vestje uit en maakte hem tot een soort balletje. 'Hier,' zei ik. 'Ligt denk ik beter dan de grond.' Voorzichtig tilde ik zijn hoofd op en legde mijn vest eronder. Het was niet veel, maar veel kon ik ook niet doen. Ik had nooit moeten weg rennen…


    "Ignite, my love. Ignite."

    Catherine

    "Blijf toch kalm, kippen! Of ga ergens anders kakelen!" schreeuw ik de andere meisjes toe. Ik krijg het serieus op mijn heupen van mensen die in paniek slaan. Niks waard. Plots valt de genezingsspreuk me binnen.
    Ik concentreer me weer op Ganz en spreek de woorden zacht uit. Geduldig wacht ik af of het effect heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.