• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ze vallen bewusteloos neer. BOEM. Just like that.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wie kan naar Rachel toe?]
    Rachel
    Ik liet mijn koffers naar mijn kamer vliegen. Ik had op mijn vorige school genoeg gaves gekopieerd om hierte overleven. Helaas werd mijn harde schijf is vol en moest ik is een gave weggooien. Zoals je het noemt. Ik had mezelf half leeg gemaakt. Nu had ik als iemand me aan zou vallen met zijn of haar gave of gewoon met een vuist ofzo zou ik in en en geest veranderen. Onaangeraakt zijn. Voor de zekerheid. Dat is alles wat ik nu kon. Ik hield die gave bij me. Het was altijd mijn basis gave geweest. Ik had hem gekopieerd van een goede vriendin. Ze kon in een geest veranderen en mijn beste vriend kon mensen en gaves afkaatsen. Samen was dat gecombineerd. Ik liep naar binnen. Waar kon ik heen ik kende niemand.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Hij wordt sterker, sneller etc. En de gene waarvan hij het afpakt raakt vermoeid, het hangt eigenlijk af van hoeveel energie hij afneemt.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mijn karakter is bijna af _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    [She is a live]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jade Origliasso
    Glimlachend kijk ik naar Catherine als ze haar armen in de lucht gooit en een buiging maakt. Ze kijkt me lachend aan en antwoord, "Ik weet niet waar Mary heen is."
    "Goed," Zeg ik dan maar, "Wat heeft Mary je wel laten zien, behalve de eetzaal?" Ik drink verder van mijn cola blikje en vraag me af waar Lily en Daniël zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Samenvatting iemand?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephanie Alexia Paria
    Zuchtend liep ik door de gangen met een boek onder mijn arm. Dit was mijn derde jaar hier en mijn derde jaar zonder vrienden. Mijn afdeling moest me niet en ik hoorde er niet thuis. Ik zuchtte. Ik was niet sluw of gemeen. Geruisloos liep ik door de school. Niemand merkte me op en dat vond ik prima. Ik wilde niet opgemerkt worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LovingStyles schreef:
    [Samenvatting iemand?]

    (Eh. Ik weet alleen dat er een gevecht is geweest en daarbij werd mijn personage, Jade, verlamt en op de grond gegooid. Het gevecht ging iig tussen Catherine en Ganz en nu geeft Jade Catherine een soort rondleiding. Verder weet ik het iig niet. :Y))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Laat Rachel anders Catherine en Jade tegen het lijf lopen.]

    Catherine

    "Goed. Wat heeft Mary je wel laten zien, behalve de eetzaal?" vraagt Jade waarop ze nog een slok van haar cola neemt.
    "Eh, de weg van de leerlingenkamer naar de eetzaal," antwoord ik met een onschuldig glimlachje. Ik sta wat aan mijn rokje te frunniken. Wat heb ik er een hekel aan de komende dagen afhankelijk te zijn van anderen tot ik de weg gevonden heb. Niet echt mijn ding.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Origliasso
    "Eh, de weg van de leerlingenkamer naar de eetzaal," antwoord ze met een onschuldig glimlachje. "Oh, hopeloos," Schud ik mijn hoofd hilarisch en denk dan even na, waarna ik weer begin te praten. "Als je het na de rondleiding nog niet weet, dan kan je wel samen met Lily gaan, zij is ook nieuw en tweedejaars. Ook heb ik haar een rondleiding gegeven, nou ja, soort van..." Als eerst maar eens de bibliotheek en alles daar laten zien. "Volg mij," Zeg ik, terwijl ik mijn hand zwaai en een hoek om ga.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [[Als Catherine Rachel aanraakt erkt de geest gave ook dan of niet?]
    Rachel
    Ik neurie een liedje en loop een beetje vrolijk de eetzaal in. Ik herken Niemand, natuurlijk, dit was mijn eerste jaar hier ookal was ik gevorderd in magie. Ik stapte zelfverzekerd op een paar meiden af en glimlachte. Ze waren Tigre dat zag je gewoon. 'Hey.' Zeg ik vriendelijk.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Okee, kan ik ergens met Cassie of Liam inspringen? Ik reageer btw wel beetje sloom want zit op mobiel]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (@Lovingloser, je moet alleen wel de eetzaal veranderen in de hal, want ze zijn niet meer in de eetzaal. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    "Oh, hopeloos. Als je het na de rondleiding nog niet weet, dan kan je wel samen met Lily gaan, zij is ook nieuw en tweedejaars. Ook heb ik haar een rondleiding gegeven, nou ja, soort van..."
    Ik luister half naar wat ze zegt tot ik hoor dat ik haar moet volgen. Ik hobbel achter haar aan.
    "Vecht hij echt met elke nieuweling?" vraag ik een beetje off topic.
    Flapuit, zo zou je me kunnen noemen. Als ik iets wil weten, dan vraag ik het gewoon of het is eruit voor ik erg in heb. Ondertussen komt er een meisje naar ons toegelopen en ik slik de laatste letters van mijn vraag terug in.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 21:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.