• Magic Academy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:

- Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Adriana Minola

'Is goed, ik help je wel' zegt hij nonchalant. Ik glunder even als ik mijn boeken neem. Byebye onvoldoende voor toverdranken. Ik glimlachte even, en zoek dan mee naar Melanie.

Fáilte

'Hmm, raar.' Antwoord ze. Even zitten we beide met onze gedachten bij de faunaten. "Oh ja, ze heeft blauwe ogen. Maar dat hebben zoveel mensen."

Take me to wonderland

[Tovert oven tevoorschijn voor Jade die ze kan meenemen om indien nodig haar hoofd in te steken. :P]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Liam
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Voor zover ik weet is dit lokaal niet jouw eigendom dus het gaat je niks aan wat ik hier doe,' grijns ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Soufian Nigel Prángé.

'Blij dat ik door de vleeskeuring ben' Zegt ze terwijl ze lachend met haar ogen rol. Langzaam laat ze haar hand uit de mijne glijden. 'In welk jaar zit je?' Vraagt ze. 'Derde, jij?' Zeg ik grijnzend.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Daniël Michael Rhodes
    Ik merkte hapbaar naar adem toen ze haar hand op mijn 'plaats' rustte en weer kreeg ik diezelfde rilling. 'Jij bent diegene die me hiertoe heeft gedwongen,' Ze grinnikte en ik boog naar haar toe, waarna ik haar kusjes in haar nek gaf. Mijn hand lag op haar heup, maar leidde zich naar boven, onder haar shirt en mijn lippen kwamen aan bij haar mond. Ik beet zacht in haar onderlip en begon haar eerst zacht te zoenen, maar later werd het ruwer.

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:07 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

MissSharp schreef:
    [Tovert oven tevoorschijn voor Jade die ze kan meenemen om indien nodig haar hoofd in te steken. :P]

(Hahahaha, dank je, denk dat ze dat op dit moment wel nodig heeft ja.)

-

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:14 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Anthony Blair (Les Tigres)

"Ik breek je als ik wil." Zei ik kil en met een zachte stem. "Op verschillende manieren."
    Ik likte even met mijn tong over mijn lippen voordat ik verder ging. "Ik graaf in je verleden, zoek je zwakke plekken en geheimen en haal je zo neer."
    Ergens besefte ik wel dat het een redelijk lage zet was, maar als ik haar zo van me weg kon duwen, vond ik het perfect.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Ik ga drek eten, maar ik kom erna weer.]
    Lily Devon
    Hij begon mij zachtjes, maar daarna steeds ruwer te zoenen. Zijn handen vonden hun weg onder mijn t-shirt door naar boven en ik verplaatste mijn handen naar zijn kont en duwde hem stevig tegen mij aan. Een kreun ontsnapte aan zijn lippen, maar ik drukte mijn lippen weer op de zijne.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Jade Scarlett Origliasso
    Ik zette de muziek af en rolde mijn ogen. Waarom nu weer Liam? Snel deed ik mijn vestje toen weer aan, alsof Liam me aan het checken was en pakte mijn tas vast. "Als jij hier zo graag wilt zijn, blijf jij dan hier, maar ik ga weer," Eerlijk gezegd, schaamde ik me rot dat hij me zo zag dansen. Ik kon alleen maar hopen dat hij hier niets op zou zeggen.

Tiara Noëlle Pofue.

'Oh ja, ze heeft blauwe ogen. Maar dat hebben zoveel mensen.' Zegt hij na een korte stilte. 'Inderdaad, ach, ik zal er op letten' Zeg ik glimlachend en kijk hem even aan.

Jordi Oliver James.

Ze glundert even en pakt haar boeken. Een glimlach siert haar gezicht en ze kijk de bibliotheek rond. 'Zoek je Mel? Ze is daar hoor' Zeg ik grinnikend en wijs naar Melanie. 'Ik weet niet wat jij en Adriana gaan doen maar ik leen dit boek en ik ga nog een rondje lopen,' Zegt Melanie die naar ons toe is komen lopen. 'Ik ga deze boeken lenen en dan ga ik der vandoor, ik heb wel weer genoeg boeken en stof gezien' Zeg ik en kijk even rond.

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:13 ]

Catherine

"Derde, jij?"
    "Tweede," zeg ik met een beteuterd gezicht. Ik ken nog helemaal niemand uit mijn jaar, op Duvessa na dan en ik vind haar wel aardig maar ben niet van plan de hele tijd naar haar geratel te luisteren.
    "Ben ik de enige tweedejaars ofzo?" mompel ik.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Liam
    "Als jij hier zo graag wilt zijn, blijf jij dan hier, maar ik ga weer," 'We kunnen hier ook allebei blijven, het is leuk om te zien hoe je danst,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Melanie Brianne Kowns
    Ik haalde mijn hand nog een keer door mijn blonde haren terwijl ik hopeloos naar de boeken keek. Ik pakte nog een boek en deed hem open. Eindelijk een boek waar ik wat aan had! Ik sloeg hem dicht en liep verder. Ik had het eigenlijk gehad met de bibliotheek en besloot Jordi en Adriana te gaan zoeken om te zeggen dat ik weg ging. Ik vond ze al best snel met een stapel boeken.
    'Ik weet niet wat julli gaan doen maar ik leen dit boek en ik ga nog een rondje lopen,' zei ik op een best wel vriendelijke uitnodigende toon.

"Ignite, my love. Ignite."

LordSarita schreef:
    Melanie Brianne Kowns
    Ik haalde mijn hand nog een keer door mijn blonde haren terwijl ik hopeloos naar de boeken keek. Ik pakte nog een boek en deed hem open. Eindelijk een boek waar ik wat aan had! Ik sloeg hem dicht en liep verder. Ik had het eigenlijk gehad met de bibliotheek en besloot Jordi en Adriana te gaan zoeken om te zeggen dat ik weg ging. Ik vond ze al best snel met een stapel boeken.
    'Ik weet niet wat julli gaan doen maar ik leen dit boek en ik ga nog een rondje lopen,' zei ik op een best wel vriendelijke uitnodigende toon.

[ Hihii. :Y) Ik had die van mij alweer veranderd toen ik je post zag hoowr ;) ]