• Misschien hebben jullie ideeën.

    Ik heb vanavond zin om gewoon een rustig relax avondje te hebben, zonder zorgen en gewoon genieten van de rust. Bijvoorbeeld niet de hele avond op Quizlet zitten en eigenlijk nog verveeld zijn achter de computer. Ook kan ik niet met vriendinnen afspreken, want die gaan allemaal al iets doen vanavond.


    <3

    Je kan gezellig een leuke film kijken in je eentje?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik ga 's avonds soms wat eerder naar boven, zet m'n laptop weg, dan zet ik klassieke muziek op en ga ik schrijven. Dat vind ik heel rustgevend ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ga een serie volgen (op internet), of ga je op deze site doodvervelen: http://www.bored.com/

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:25 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Schrijven, lezen, films kijken, tv kijken, gamen... :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chroniqueur schreef:
    Ga een serie volgen (op internet), of ga je op deze site doodvervelen: http://www.bored.com/


    God, die site is geniaal ;O


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Filmpje kijken?


    Olive

    De finale van The Voice Of Holland kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    The Voice of Holland kijken, het is de finale (cat)


    -

    The voice kijken. (misschien wil je dat niet) Maar Paul moet en zal winnen! (vind ik)
    uuhhmm, ja, film kijken?
    Succes dan om iets te vinden. :x


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    The Voice of Holland kijken of misschien een DVD'tje erin stoppen? Anders kan je altijd nog een boek lezen of muziek spelen ofzo :3


    “Love is a contradiction.”

    Prim schreef:
    De finale van The Voice Of Holland kijken


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    dit geniale spel spelen! :Y)

    Klik!!


    El Diablo.