• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.

personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)

De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

- zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken

Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...

Uurrooster:

Maandag

dril
    wiskunde

scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

talen
    dril

dinsdag

natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

gevechtssport (extra)
    talen

Woensdag

zelfverdediging
    natuurwetenschappen

talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

scherpschieten (extra)
    dril

donderdag

gevechtssport (extra)
    wiskunde

scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

Nederlands
    overlevingstechnieken

vrijdag

Nederlands
    dril

natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

scherpschieten (extra)
    talen

[ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:46 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Jitse Bright
    Ik nam een maat 38, want je moest steeds een maat hoger nemen en twee paar handschoenen.
    "Hier." ik gaf haar de schaatsen en een paar handschoenen. Het andere paar legde ik naast me op de bank. Ik begon mijn schaatsen aan te doen en kreeg de grijns gewoon niet van mijn gezicht af.

Dana Nieon
    Ik liet mijn voeten voorzichtig in de schaatsen glijden. Toen ik ze eindelijk aan had keek ik naar Jitse.
    'Dit gaat echt fout,' waarschuwde ik hem. Ik deed de handschoenen aan en wachtte tot Jitse klaar was.

"Ignite, my love. Ignite."

Jiste Bright
    "Wacht even." zei ik. Ik liep naar een deur waar 'Enkel personeel' op stond en ging naar binnen. Ik dimde de lichten en zette de blauwe en paarse spots aan. Ik deed ook een leuke CD in de installatie. Er stonden veel leuke liedjes op, maar ze werden af gewisseld met een slow. Toen ik terug buiten kwam deed ik mijn wanten aan en ging op de blauw en paars verlichtte schaatsbaan staan. Ik stak mijn hand naar Dana uit om haar erop te helpen.

Dana Nieon
    Voorzichtig pakte ik Jitse's hand aan en stapte voorzichtig op de ijsbaan. Ik stond er net een paar seconde op en ik viel al bijna. Verschrikt pakte ik Jitse en de wand aan de zijkant beet zodat ik niet viel.

Jitse Bright
    "Niet erg." glimlachte ik. "Dat heb ik ook nog steeds bijna voor als ik er net op stap. Het zal wel beter gaan. We beginnen met een paar rondjes aan de kant."

Dana Nieon
    Schaatsen was niet een probleem, maar mijn evenwicht wel. Ik begon voorzichtig te schaatsen. Ik had nog steeds Jitse's hand beet. Schaatsen ging redelijk maar ik viel altijd veel.

Jitse Bright
    Ik hield een rondje of twee geduldig haar hand vast.
    "Mag ik even enkele rondjes doen, ik kom meteen bij je terug." ik kon het gewoon niet laten.

Dana Nieon
    'Doe maar,' zei ik glimlachend. Ik liet Jitse's hand rond en hij was net weg en ik besloot dat ik best kon schaatsen. Niet goed maar ik kon het wel. Ik kon snel schaatsen maar niet zonder te vallen. Achja... Ik begon op een normaal tempo zoals iedereen schaatst te schaatsen. Het ging me beter af dan ik had verwacht.

Jitse Bright
    Ik deed rustig een rondje en toen ik weer in het ritme zat, ging ik op snelheid verder. Ik ging zo snel als ik kan en schoot Dana voorbij. Ik genoot van de wind in mijn gezicht, ik genoot van het gevoel van mijn schaatsen die over het ijs gleden. Na nog een rondje of twee vertraagde ik en ging ik bij Dana schaatsen. Er lag een enorme grijns op mijn gezicht.

kmoe weg
    bye (doeg)

Ben terug xD
    Maar ik weet wel ni voor hoe lang ;)

Dana Nieon
    'Opschepper,' grinnikte ik. 'We zullen het maar op houden dat jij sneller bent op het ijs maar ik weet zeker dat ik sneller ben op schoenen.' Ik glimlachte en stak mijn tong naar hem uit.

Jitse Bright
    Ik had al besloten dat ik later, wanneer we van de schaatsbaan gingen, zou doen of ik haar volgde. Maar wanneer ze door de deur was, zou ik snel weer gaan schaatsen. Eventjes, kijken of ik mijn trucjes nog kan.

kmag toch blijven
    over verwarrende sinialen gesproken.

Jitse Bright
    Ik grinnikte. "Hoogstwaarschijnlijk." Het liedje kwam ten einde en ik hoorde het begin vaan een prachtig liedje. Ik glimlachte en nam Dana's hand weer vast. Ik trok haar een beetje vooruit zodat we wat sneller gingen.

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:18 ]

Dat lied zat ik net te luisteren :'D

Dana Nieon
    Ik vertrouwde er op dat Jitse met niet zou laten vallen dus ik liet me mee trekken met Jitse. 'Dit is mijn lievelingsliedje,' zei ik glimlachend.

Jitse Bright
    Ik glimlachte naar haar en sloeg mijn arm om haar heen. Het voelde even perfect. Mijn lievelingshobby en mijn lievelingspersoon in hetzelfde moment.

haha xD