• 1.5maand geleden was het uit tussen mij en mijn lief!! Ze had het uitgemaakt omdat ze op ee,n andere verliefd werd,...

    Ik had 2weken liefdesverdiet,... Maar toen was het voorbij,... Maaar ik moet soms nog steeds aan haar denken??? Is dit normaal, of denken jullie dat ik nog steeds liefdesverdriet heb???
    Ik wil dat het voorbij gaat! en kwil haar vergeten,....

    Hebben jullie tips, om haar uit mijn gedachten te krijgen???

    khalsa schreef:
    (...)

    Maar, echt nooit,... Ik wil haar vergeten,... Want iedere keer als ik haar wil aanspreken,... Zie ik dat ze me irritant vind!
    Dus,... Kwil haar vergeten,... En haar niet aanspreken is moeilijk voor mij,... Ik wil haar zo graag vergeten,... Pleas,...


    Wat je ook doet! GEEN contact met haar zoeken. Dat is mijn grote fout geweest keer op keer. Ban haar uit je leven, probeer haar niet te spreken en niet te zien, ze wordt vanzelf een schim uit je verleden. Maar als je achter haar aan blijft lopen zal het alleen maar moeilijker worden.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    (...)

    Wat je ook doet! GEEN contact met haar zoeken. Dat is mijn grote fout geweest keer op keer. Ban haar uit je leven, probeer haar niet te spreken en niet te zien, ze wordt vanzelf een schim uit je verleden. Maar als je achter haar aan blijft lopen zal het alleen maar moeilijker worden.


    Dus ik mag haar ook niet zomaar aanspreken,... En mag ik nadat ik haar ben vergeten,... terug bevriend worden,...

    khalsa schreef:
    (...)

    Dus ik mag haar ook niet zomaar aanspreken,... En mag ik nadat ik haar ben vergeten,... terug bevriend worden,...


    Als je in staat bent haar als vriend te zien zonder verliefde gevoelens is het veilig vrienden te worden. Just don't fool yourself.. Ik weet niet hoelang je haar kent enzo. Maar mijn ervaring is dat elke vorm van contact me een terugval gaf. Ben je voor je relatie ook vrienden met haar geweest?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    (...)

    Als je in staat bent haar als vriend te zien zonder verliefde gevoelens is het veilig vrienden te worden. Just don't fool yourself.. Ik weet niet hoelang je haar kent enzo. Maar mijn ervaring is dat elke vorm van contact me een terugval gaf. Ben je voor je relatie ook vrienden met haar geweest?


    Heel kort,... Wel,... Ja...

    Bedoel je je vriendin of dat meisje dat je stalkte? Ik snap er niets meer van bij jou.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Bedoel je je vriendin of dat meisje dat je stalkte? Ik snap er niets meer van bij jou.


    Stalkte??? Ooh,... Lolz,... Dit is mijn account niet he,... Dit heb ik geleend van mijn vriend! omda ik geen zin had om een nieuw te maken,...

    En ik bedoel mijn vriendin! lolz!!

    Ja, niet iedereen heeft maar een halve dag nodig om over zijn/haar ex heen te geraken.
    Geef het wat tijd, de pijn zal wel verminderen. Maar praat er zeker over, of schrijf, teken,... Zelfs sporten kan helpen. Laat de gevoelens uit je lichaam en krop niets op.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Ja, niet iedereen heeft maar een halve dag nodig om over zijn/haar ex heen te geraken.
    Geef het wat tijd, de pijn zal wel verminderen. Maar praat er zeker over, of schrijf, teken,... Zelfs sporten kan helpen. Laat de gevoelens uit je lichaam en krop niets op.


    Maar ik voel geen pijn meer,... Maar het is gwn dat ik nog steeds af en toe aan haar moet denken,...

    khalsa schreef:
    (...)

    Maar ik voel geen pijn meer,... Maar het is gwn dat ik nog steeds af en toe aan haar moet denken,...


    Dat is geen liefdesverdriet, doh.
    Iedereen doet dat, het heeft even bij je leven gehoord dus heb je daar herinneringen aan. Je denkt vast ook terug aan andere dingen die gebeurt zijn. Dat slijt vanzelf, hoe langer het geleden is.


    Your make-up is terrible

    PinkaminaPie schreef:
    Simpel en het internet is vol met vermaakt :W


    Firm believer of all that is magic

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is geen liefdesverdriet, doh.
    Iedereen doet dat, het heeft even bij je leven gehoord dus heb je daar herinneringen aan. Je denkt vast ook terug aan andere dingen die gebeurt zijn. Dat slijt vanzelf, hoe langer het geleden is.


    Ok,... Maar moet ik haar negeren zodat het sneller gaat!

    Je kunt het beste het contact verbreken, je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je vrienden wilt blijven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Je kunt het beste het contact verbreken, je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je vrienden wilt blijven.


    ok,... Bedankt,... Ik denk dat jullie gelijk hebben,... Kzal het contact verbreken,...