• Ik wou mijn word document opslaan amar ikd ruk op Nee en ik had juist supper mooi geschreven weet iemand of ej dat ding ergens terug kan vinden omg ik voel me dom nu, echt het was super mooi en ik kan het echt niet weer over gaan schrijven!! OMG achterlijke kip die ik ben.
    HERLP hoe krijg ik mijn word document terug??


    *He's the one.

    dat kan nie schat..
    je sal het opnieuw moete typ


    We can only learn to love by loving.

    Uhm niet volgens mij


    Why don't you break my heart

    als ik het zou kunnen , zou ik je helpen.
    maar nu ben ik aan de ene kant wel blij dat ik niet alleen zulke dingen meemaak.
    wel , dan zijn we met 2 ,hea kipje :)

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    OMG No way ik moet het toch ergens terug vinden You have te be Kiddin' me please zeg em dat ik hm terug kan vinden hij was echt mooi OMG domme kip dat ik ebn!!!!


    *He's the one.

    Niks aan te doen denk ik. Gewoon tussendoor ook een paar keer opslaan de volgende keer. Ik had een keer mijn boekverslag voor school bijna af, tiefde de comp uit. Maar ik had niks opgeslagen dus toen kon ik weer opnieuw TT_TT


    Mew <3

    Uhm nee dat kan dus niet.


    Why don't you break my heart

    IK haat het godver ik was echt supper mooi geschreven en nu omg ik bn dom!!!!


    *He's the one.

    Schat, toch, keb echt medelijde met jou,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Naja heb het maar wnt ik had er super hard aan gewerkt druk ik op Nee Ik bn DOM!!!!


    *He's the one.

    KUT scheisse Godverdomme OMG domme kip die ik ebn Ik haat het!! Godverdomme é!!!


    *He's the one.

    Schat, ik heb dat ook al meegemaakt, echt Kut,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    HMPFF ik maak morgen wel terug opnieuw eerst zien of ik reacties rkijg op deel 1.


    *He's the one.

    ik zou zo tegen ene muur lopen met die domme kop vanmij!!!


    *He's the one.