• Ja ik zoek dus stories, maar al die andere zoek topics hebben dus allemaal andere eisen en ik kan heel moeilijk vinden wat ik zoek.
    Ik lees wel:
    × Tokio Hotel
    × One Direction (ook bromance)
    × All Time Low
    × Twilight
    × Onbekende personen

    En geen:
    × Justin Bieber
    × Hungergames (niet omdat ik er iets tegen heb of zo, maar ik heb de boeken niet gelezen dus dan begrijp ik er vrij weinig van)
    × Gepauzeerde verhalen.

    Het liefst afgelopen verhalen, verhalen met veel hoofdstukken of verhalen waar ik makkelijk in kan springen, maar dat maakt op zich niet uit. Als je denkt dat je me kan overtuigen met een verhaal wat ik normaal niet lees, voel je vrij om het dan ook te plaatsen.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Check this out.

    I Didn't Know That I Fell For You.
    -Written by LoveHStyles
    -Zarry Bromance
    -Let op ik waarschuw NIET.
    -Geef reacties! Dat vind ik leuk.
    -Zeg eerlijk wat je er van vind.
    -Cover door mij [maak ook covers voor andere stories voor voorbeelden: KLIK]
    -Enjoy!
    x'Miss1D > LoveHStyles

    Heb ook een Harry story dan is hij vampie dat is deze KLIK
    Check mijn profiel voor meer stories over 1D en andere.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 18:54 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    misschien vindt je hem leuk...




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?


    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction! Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan. Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit. Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
    Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'. Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe? Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten. Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog. vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis


    Vampire Direction

    ^^ hihi (:


    nothing is true, everything is permitted.



    "I'm moving to England." I said and Emma laughed.
    "Good joke, but not a joke for in the morning." My best friend, Mark, replied.
    My mouth felt open, they didn't believe me.
    Mark looked at me again, he saw I wasn't joking.
    "Wait a second, is this for real?" Slowly i nodded my head and there came tears in my eyes.



    One Direction bestaat niet.
    Dit verhaal is Nederlands





    Leave it all behind.' Niall Horan (:


    Everything you want comes after you stop looking for it

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong

    deze story eigenlijk een random verhaal over twee meisjes en hun leven in de 'middeleeuwen'. Onbekende personen, maar er komen ook personages van de serie pandora hearts in voor, maar je hoeft die helemaal niet te kennen om het verhaal te begrijpen, integendeel..

    2 1D story's =D:
    You Don't Know How It Feels - One Direction

    That Boy Behind My Evil Face ~One Direction~ (Proloog bij 10 Abo's)


    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me.


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    Daughter of the devil

    Did you ever believe?
    Were you ever a dreamer?
    Ever imagine heart open and free?
    Did you ever deny?
    Were you ever a traitor?
    ...
    This is a call to arms, gather soldiers
    Time to go to war
    This is a battle song, brothers and sisters
    Time to go to war
    ...
    Ever want to be free?
    Do you even remember?
    Want to be god and devil like me?
    Ever want to just stop?
    Do you want to surrender?
    Or fight for victory?
    ...
    Darkness falls, here comes the rain to wash away the past and the names
    Darkness falls, here comes the rain to end it all, the blood and the game
    ...





    In een verlaten villawijk ergens in Engeland woont Monique. op de school waar ze elke schooldag naar toe gaat zitten amper leerlingen, en het is dan ook een wonder dat de mysterieuze Apophis op een dag als nieuwe leerling op de school verschijnt. En om he allemaal nog een beetje enger te maken vinden er vlak na haar verschijning ook nog eens een paar vreemde verdwijningen plaats...


    Live, love, and take a LAUGH!


    When music speaks


    Aurelie Caiv is naast de onhandige - vrij dromerige Aurelie ook "Blue", de youtubesensatie die sinds kort door de wereld treed met aan haar zijde haar agent Ivo. Ze mixt haar normale, onbekende bestaan samen met Blue. Hoe kun je twee personen zijn zonder dat iemand dat ontdekt? Als liefde haar dwingt te kiezen tussen muziek en de jongen waarvan ze houd lijkt haar wereld in niets op de droom die ze ooit voor ogen had.

    # Starts on; 31 - 03 - 2012
    ## Soundtrack
    ### Written and spoken in Dutch
    #### Made by Material


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

Lovergirl

Joël is een erg onzekere jongen. Hij wordt altijd gepest. Maar alles zal veranderen als hij de knappe en vooral lieve Elizabeth, ook wel Liz genoemd, ontmoet.


-Kan seks in voorkomen
-Nederlands geschreven en gesproken
-Begint wanneer ik er zin in heb, in ieder geval voor mei
-Leuk als je een abo neemt
-Reacties met meningen kan ik veel mee

http://www.quizlet.nl/stories/81313/lovergirl/


People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

Een nieuwe, leuke story over het alledaagse leven van een 17 jarig meisje.


Shit Happens


Je maakt het leven zo interessant als je zelf wil.
Een verhaal over het alledaagse leven van een 17-jarig meisje.
Een meisje, net zoals jij, die zin heeft in een boeiend leven.
Maak samen met haar je leven een stuk leuker!




Check it out!


Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy