1D bestaat!
[..] heeft een leven van niets. Haar broertje heeft al heel lang leukemie en haar ouders zijn gescheiden en hebben trouwens ook niet veel geld. Haar moeder is hertrouwd en heeft een schat van een zoontje gekregen, waar [..] continu voor moet zorgen. Haar leven is een hel. Ze is vaak in het ziekenhuis voor haar oudste broertje en ze spreekt haar vader nauwelijks meer. Op een dag raken haar moeder, haar oudste broertje en zijzelf betrokken bij een vreselijk auto-ongeluk. Haar broertje overlijd, haar moeder en zijzelf komen in het ziekenhuis terecht. [..] raakt in coma en haar moeder is na een paar dagen weer redelijk op de been. Als [..] uit haar coma ontwaakt weet ze niet waar ze is en komt ze erachter dat haar broertje overleden is en haar moeder gaf haar er de schuld van, omdat haar broertje de autogordel niet om had en komt steeds minder vaak op ziekenbezoek. [..] is helemaal van slag, ze vraagt zich af waarom dit soort dingen nou precies haar moet gebeuren.
Op een dag komt ze in het ziekenhuis Louis tegen. Louis en zijn vrienden veranderen haar hele leven.
Ik heb dus rollen nodig voor dit verhaal. En willen jullie misschien ook nadenken over een leuke naam voor het hoofdpersonage? Ik weet er namelijk niet echt een. Ik ga ernaar opzoek en misschien kunnen jullie mij helpen? (:
Nodig:
-Één beste vriendin van de hoofdpersonage, die ook regelmatig op bezoek komt in het ziekenhuis.
-Één of twee vriendinnetjes van de jongens (:behalve louis.
-Een paar tieners die bij de hoofdpersonage op de afdeling liggen. dan er trouwens wel bijschrijven waarom je in het ziekenhuis ligt
-Andere personages, bijvoorbeeld medewerkers van het ziekenhuis ofzo (:
De meeste mensen krijgen wel een rol, maar het kan zijn dat ik je rol ergens anders voor gebruik. En ik kies trouwens niet de eerste maar de beste (:
Rol:
Roepnaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd + geboortedatum:
Karakter:
Uiterlijk: ( foto liefst beroemdheid, hoeft natuurlijk niet +beschrijving)
Familie:
Extra: (schrijf hierbij waarom je in het ziekenhuis ligt, als je zo iemand invult)
Namen voor hoofdpersonage?:
Waarschuwen als het begint?:
[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 14:18 ]
I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.